Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Er fra Norges navle :slight_smile:
Noen andre som har noen spennende lapper på kveldens kamp? :money_with_wings:

1 Like

Plassen der alle lodotter samles? :stuck_out_tongue:

1 Like

Bodde der noen år, trivdes godt :+1:
Jeg har et bet på resultatet i kveld, husker ikke hva jeg tippa men jeg taper nok der og, som i Sveriges kamp. Tippa 3-2 der :rofl:

Ingen James Rodrick å se hos Colombia. Jeg har Uavgjort til pause/England til full tid.

1 Like

DU er en lodott, eller dangelbær! :joy::joy:
Har et dodgy resultatbet på Col-Eng, 2-4 :grin:

1 Like

23 i odds på at Mina scorer i dag på Unibet akkurat nå. Satte en liten slant.

1 Like

Satte all inn (300 kr igjen) på England like før de fikk straffe. Vurderer cash out nå for å sette et bet på at det blir et rødt kort til Colombia i denne kampen. Dommeren har mistet kontrollen… !

Ser den . Mye stygt. Mange, fortjente kort.

OH MY G…! :smile:

Bare hyggelig for de som fulgte på Mina scoring😂

1 Like

Typisk at England skal rote det til

Typisk England :face_with_raised_eyebrow:
Mangler bare en målrik kamp på fredag jeg da.

1 Like

:grin:

8 Likes

Usikler hva jeg skal gjøre… Tror jeg kjører neste kamp og satser på Frankrike, før jeg evt casher ut.
Heldig med Colombia mål :slight_smile:

4 Likes

Noen må tape for at andre skal vinne… :sweat_smile:

1 Like

Sykt den Yerry Mina betten! :stuck_out_tongue: Jeg putta 500kr på at kampen skulle gå til straffekonk etter et tips her inne, lurer på om ikke det også var deg @Jensen 5 i odds

1 Like

Skal ikke ta æren for det tipset. Var vel @Cheerup som spådde at dette kom til å gå til straffer. Har hatt vanvittig flyt siste dagene, tjent 7000 på overtidsscoringer av Belgia og Mina.

Kommer nok fortsatt til å ende VM med 0 på kontoen :joy: Banken vinner alltid til slutt.

2 Likes

I dette VM er det små marginer, sykt å treffer på overtidscoringer

England leverer 5/5 gode straffer, imponerende tatt situasjonen og historikken i betraktning.

2 Likes