Er fra Norges navle
Noen andre som har noen spennende lapper på kveldens kamp?
Plassen der alle lodotter samles?
Bodde der noen år, trivdes godt
Jeg har et bet på resultatet i kveld, husker ikke hva jeg tippa men jeg taper nok der og, som i Sveriges kamp. Tippa 3-2 der
Ingen James Rodrick å se hos Colombia. Jeg har Uavgjort til pause/England til full tid.
DU er en lodott, eller dangelbær!
Har et dodgy resultatbet på Col-Eng, 2-4
23 i odds på at Mina scorer i dag på Unibet akkurat nå. Satte en liten slant.
Satte all inn (300 kr igjen) på England like før de fikk straffe. Vurderer cash out nå for å sette et bet på at det blir et rødt kort til Colombia i denne kampen. Dommeren har mistet kontrollen… !
Ser den . Mye stygt. Mange, fortjente kort.
OH MY G…!
Bare hyggelig for de som fulgte på Mina scoring😂
Typisk at England skal rote det til
Usikler hva jeg skal gjøre… Tror jeg kjører neste kamp og satser på Frankrike, før jeg evt casher ut.
Heldig med Colombia mål
Noen må tape for at andre skal vinne…
Sykt den Yerry Mina betten! Jeg putta 500kr på at kampen skulle gå til straffekonk etter et tips her inne, lurer på om ikke det også var deg @Jensen 5 i odds
Skal ikke ta æren for det tipset. Var vel @Cheerup som spådde at dette kom til å gå til straffer. Har hatt vanvittig flyt siste dagene, tjent 7000 på overtidsscoringer av Belgia og Mina.
Kommer nok fortsatt til å ende VM med 0 på kontoen Banken vinner alltid til slutt.
I dette VM er det små marginer, sykt å treffer på overtidscoringer
England leverer 5/5 gode straffer, imponerende tatt situasjonen og historikken i betraktning.