Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

@Jensen Håper du fortsetter med tips resten av VM :smiley::v::crossed_fingers:

4 av 5 straffer for å være nøyaktig :wink::+1:
Men moro at de gikk videre! :uk: /:faroe_islands:

Henderson bommet. Alle «mine» lag er ute. Bare Brasil igjen. Men liker ikke skuespillet til Neymar og tror ikke de når finalen. Frankrike og Belgia ser begge formsterke ut. England overbeviste ikke spesielt men kan klare å karre seg videre. Helt åpent enda mao…!

1 Like

Henderson bommet, men straffen var fortsatt god. Deilig med England vs. Sverige!

2 Likes

Syntes faktisk at Belgia viser de største svakhetene av de store nasjonene som fortsatt er med. Defensivt er de helt på trynet og det er ingen overaskelse med Martinez in charge.

Brasil er solide og har mere å gå på. England viste styrke i går og har blitt kvitt noen demoner, mens Frankrike også virker som de har ett gir til.

Tror det er mange som undervurderer Uruguay og jeg har en følelse på at de kan gå hele veien. En Uruguay vs England finale ville ikke overaske meg. Kroatia er jo selvfølgelig også veldig farlige, men fryktelig uforutsigbare, så jeg satser på at de får en dårlig dag og ryker ut.

1 Like

Uruguay tror jeg er veldig avhengig av Cavani, som avgjorde den forrige kampen.

1 Like

Om Cavani er tilbake tar jeg et greit veddemål på at Uruguay går videre mot Frankrike. Var 4 i odds på Uruguay i går, alt for høyt om de stiller med Edison.

2 Likes

Kan man vedde på at bare europeiske lag går til semi? Det blir kanskje tøft for Belgia å slå Brasil da…

Går vel an å lage egne bets på akkurat det. Må bli et par forskjellige varianter da. Her er f.eks en med Frankrike, Belgia, England og Kroatia:
image

Så får man sette opp med Frankrike, Belgia, Sverige, Kroatia - Frankrike, Belgia, Sverige, Russland og Frankrike, Belgia, England og Russland.

4 kuponger så har du det dekka. Den jeg postet her har lavest odds av de forskjellige kombinasjonene.

1 Like

Russland er jo et spesialtilfelle, så tenkte uten dem. Da blir det bare 2 kuponger?

Ja, da er det jo bare 1 kamp hvor det er to europeiske lag som møter hverandre, så blir en med Sverige og en med England. Belgia, Frankrike og Kroatia vil jo da være konstante på begge bongene.

1 Like

Kan man ikke bare sløyfe den kampen da? Eller må man tippe på alle 4?

Kan sløyfe den. Om du spiller begge to vil du jo da tjene mer ved en evt. Sverige-seier, men mindre ved en evt. England-seier. Ikke sett på oddsen enda, så vet ikke hvorvidt det vil lønne seg å dele opp i 50%/50% innsatsen på de to forskjellige kupongene eller bare ta 100% av innsatsen på en kupong med de 3 første kampene.

Ut i fra det du limte inn burde det bli 1.45 * 2.40 * 1.55*1000 = 5394 på en tusing. Men spørsmålet er om det ikke er litt langsøkt å tro at Belgia kan ta Brasil?

Er det en ting dette VM-et har vist er det at alt kan skje. Tenker at 2.40 er ca. der oddsen burde ligge. Belgia kan fint finne på å slå Brasil så lenge de har dagen, mye bra spillere i det laget.

Men 1.45 på at Frankrike går videre på Uruguay sin bekostning er noe jeg ikke ville satt penger på, da ville jeg heller gått andre veien. Uruguay har sluppet inn 1 mål så langt i VM og har Cavani og Suarez på topp. Om Cavani er friskmeldt til denne kampen setter jeg nok en ok sum på at Uruguay tar seg videre til semifinale.

1 Like

Er det kommet ut hva Cavani ble tatt ut for? Så det ut til å være noe med hamstringen?

Suarez bet han

Hvis jeg ikke husker feil satt han med ispose på leggen etterpå, men tar forbehold om at jeg tar feil.

Suarez kort
Neymar kort
Suarez Mål
Mbappe Mål

Hva tenker dere? :sweat_smile:

Jeg blåste hele Unibet kontoen på Colombia-England kampen @H.L. Har igjen 300 kr på Betsson kontoen. Gi meg en outsider bet med 15 i odds?

#Icanmakeitback #Notanaddictyet

2 Likes