2-målsseier til Uruguay. 25 i odds.
Edit: 12 i odds, husket heeelt feil. Eller så har den blitt spilt ned mye siden morgentimene i dag.
2-målsseier til Uruguay. 25 i odds.
Edit: 12 i odds, husket heeelt feil. Eller så har den blitt spilt ned mye siden morgentimene i dag.
Haha, føler deg så jævlig @Nocturne. Jeg var oppe i 4k overskudd tre ganger iløpet av dette VM for så å gå tilbake til 0. Er et par lapper i minus nå, men var heldig med at kampen gikk til straffekonk så det dempet litt av fallet
Spiller Cavani? Det har litt mye å si for min del
Tror ikke det, men vet ikke sikkert enda. Tror man bare må vente til lagoppstillingene er ute og sette noen saftige bets på Uruguay om han starter
Satte et bet på at Uruguay vinner med 2 mål nå uansett, så at oddsen var blitt spilt ned enda mere siden i sted.
Venter på lagoppstilling før jeg vurderer noen flere bets.
Wow, det er jo ikke usannsynlig at Uruguay kan vinne VM…
Ikke helt uenig der nei
Synes det var veldig stort hopp mellom Kroatia og Uruguay
Det har kanskje med at Uruguay må slå frankrike og brasil/Belgia for å komme til finalen, mens Kroatia må slå Russland og england/sverige
Cavani er på benken. Jeg holder meg unna en bet på de, men lykke til de som har bettet på Uruguay.
På Unibet får man nå 20% profittøkning om man tipper Uruguay videre fra denne kampen for opptil 250,-. Jeg satte 250,- på det, i tillegg til 750,- på at de går videre og 300 på Uruguay med HCP -1. Altså at de vinner med 2 mål.
Er ikke sikkert at de vinner, men føler oddsen er bedre enn hva sjansene deres burde tilsi. Viva Uruguay!
Måååål Sorry Jensen
Veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Satse på U eller cashe ut (ca 7k) synes det var litt lite, mtp hva jeg kan vinne.
Har hatt mye flaks på denne bongen.
-Lillestrøm med mål på overtid
-Belgia med mål på overtid
-Colombia med mål på overtid
Redd flaksen er brukt opp
Tips ?
Har jo gått høyt ut med trua mi på Uruguay, men må si de ble skuffende tannløse uten Cavani på topp.
Skulle holdt meg til strategien jeg hadde lagt i forkant om å ikke satse mye om ikke Cavani startet, men ble revet med her jeg satt.
Har nå 6000,- igjen på Unibet-kontoen - så får vi se om jeg klarer å holde meg i skinnet fremover. Viktigste er å ikke tro at man er jæævlig god i dette her og bli for breial, noe jeg skal prøve meg på fremover
Ville du satt 7000 på Uavgjort i Kroatia - Russland til rett over 3 i odds?
Jeg hadde cashet ut på flekken, spesielt med tanke på hvor vanskelig det er å spå Russland i det VM-et her. Men til syvende og sist må du gjøre opp en egen mening, vil ikke at du skal tape 15.000,- pga. et av mine innspill
Når du spør meg så er det egentlig mest fristende å cashe ut Synes det er en veldig vrien kamp, mtp på Russland som du sier. Får sove på det
Ville cashet ut og heller satset deler av beløpet på et nytt bet på Russland u. Never go all in
Kan også beholde kupongen og sette ett par tusen på oddetall antall mål. Da sikrer du full gevinst dersom den går inn, også kan du selv justere hvor høy risiko du vil ta i forhold til eksisterende kupong.
Belgia bare holder ballen i fem minutter og 100 trekk fire ganger frem og tilbake hele banen no sweat.