Belgia synes jeg gjør en god figur mot Brasil, organiseringen de har maler som en maskin.
Helt sykt å se på
Er jo ikke enkelt for Brasil når Belgia både er ballsikre og kan hale ut tiden og er så kontringssterke
Neymar burde vel utredes for beinskjørhet og fallesyka. Innleggelse er vel eneste løsning.
Belgia har Hazard, som ikke er stort dårligere. Faller stort sett hver gang han mister ballen å roper på frispark
Mer fart i Brasil nå, begynner å bli lite bensin på den belgiske tanken…
Er jeg alene om å unne Belgia dette her…?
Du er ikke alene om det nei😁
Bare synd jeg ikke betta med hjertet og der valuen var
Kan man sette en bet på oddetall antall mål på unibet? Evt hvor på unibet ?
Edit: fant det
Du kan jo sette på at feks «Belgia eller Brasil» vinner. Da må det jo et oddetall til for at den går inn.
Gratulerer Belgia, men må si jeg synes Brasil fortjente et mål til.
Hazard, De Bruyne og Lukaku. For en trio!!
Ubrukelig Neymar
Fikk doblet kontoen med Brasil mål. Gikk all inn med de 300 spenna jeg hadde igjen. Må gjøre det 3-4 ganger til for å komme opp i der jeg var…
Men det vil vel være en risiko at det blir 2-0 og da er det vel partall ?
Godt poeng…Siden bettingselskapene ikke driver veldedighet kan man vel på generelt grunnlag si at det ikke er lurt å hedge egne veddemål om man har mulighet til å cashe inn
Hva tenker dere om 0-0 Sverige England?
Kan vise seg at det er tryggest å høre på Holmes
Man får jo dårligere utbetaling av å cashe ut også da. Avhengig av hva oddsen er på det aktuelle tidspunktet.
Jeg liker høye odds, så i dag tippet jeg på resultatet, 3-3 Sverige-England
(Bør kanskje revurdere strategien, har ikke vunnet en dritt hittil i VM!)
Så i dag heier vi på 3-3 til fulltid, og hvis en av keeperne redder to straffer i ordinær tid, så er det også helt ok