Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Hva tror folk om Russland-Egypt? Lurer på seier til Colombia kombinert med et eller annet.

Har gjort det samme: men er ned ca. 700 pga Tyskland og Argentina. Har to kontoer så har litt å gå på men trenger noen wins i dag :smile:

Nice! Er du sikker på Salah starter? Er bettet annulert om han ikke starter?

Lewandowski (Bayern), Milik (Napoli) Szczesny (Juventus), Glik (Monaco), Piszczek (Dortmund), Blaszczykowski (Wolfsburg), Krychowiak (PSG), Zielinski (Napoli) og Grosicki (Hull)

Må si troppen til Polen ser meget spennende ut! Polen seier eller begge lag scorer

1 Like

Good luck! Var tjuvheldig i går altså. Bettinga kunne nesten vært over før jeg fikk kommet i gang i hele tatt. Både Tyskland, Argentina og Brasil gikk på smeller - sikkert mange som tapte noen hundrelapper der.

Fint om folk med litt track record poster betts her. Jeg liker best å spille live odds men ser at jeg kanskje burde spille før kampene :smile:

Hos Unibet settes målscorer og kortspill til 1 hvis de ikke starter.

Kanskje gult kort til en av Russlands stoppere? De kommer til å være like all hands på Salah.

1 Like

Egypt gikk ut i går og sa at han skulle starte.

1 Like

Dere som tipper på gule kort:

Hvem av i Russlands forsvar får gult kort mot Egypt i dag?

To langskudd i dag :blush:

Jeg skal følge godt med på Zhirkov. Hvis det blir han som gjentatte ganger skal stoppe Salah så tror jeg han drar på seg kort.
Jeg avventer lagoppstillinger og venter kanskje til etter avspark med å sette kortspill. Altså livespill.

Jeg vil gjerne se hvem som får jobben med å stoppe Salah, om han da starter!

2 Likes

Ser ut som James er på benken i dag :frowning:

Ah, var ikke klar over det da jeg satt :frowning: Trodde han var bankers… Skadet?


“Colombia starter altså uten Bayern-stjernen James Rodríguez. Han sliter med musklene i den ene leggen og har også stått over flere av lagets treninger i Russland. Trener José Pékerman tar nok ingen sjanser med juvelen sin i dag.”

Synd :frowning:

Det var jo ikke just drømmestarten -.-

Spørs fra hvilken side du ser det på :smiley:

Med en trippel på Colombia, Polen og Russland, så kan jeg ikke annet si enn at jeg tror det gikk til helvete der xD

Har Colombia et rødt kort?