Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Blir spennende å se dem mot Mexico.

Åpna den tradisjonelle tippekontoen under VM i dag, litt på overtid - jeg har tippet meg gjennom alle VM siden 1998, da jeg var 13 år… 500 små kroner. Tenkte meg ikke kjempehardt om og tipper bare hvert 4. år, men håper jeg finner grooven etterhvert… Dagens bets, veldig safe:

  • 400 kr på seier til England. Skulle ønske jeg heller satte noe på over 3.5 mål eller noe. Hva skjer med Lindgard, hva skjer med Sterling, og hva skjer med markeringene til Tunisia?
  • 100 kr på Harry Kane som målscorer - He just lævs to kick the ball around, doesn´t he?

VM er så gøy!

5 Likes

Grattis med treff på Kane, Calusari :slight_smile:
Synes synd på den tunisiske keeperen som skada seg. Han hadde en flyvende superredning. Og et par andre redninger, også.
Men fin fart i kampen , synes jeg.

2 Likes

Enig! Trist med keeperen ja. Stakkars fyr, ung og frisk type. Fin kamp!

Ellers, Harry Maguire bør byttes ut Han er nervøs hver gang han har ballen… mot Tunisia.

Edit: Thanks, Tosca :slight_smile:

1 Like

Cash out før England kampen

Satte så 400 på u til pause og England tar det i andreomgang :+1:

4 Likes

Vunnet alle hodedueller på dødball for England som har blitt store sjanser

Du har sikkert rett. Ble bare forbanna av et par feilpasningene. Sikkert en fin type :sweat_smile:

1 Like

Imponerende, Paddy. Synes engelskmennene tukler det litt til for seg selv når de er innenfor 16-meteren.

2 Likes

Typisk England å snuble

Fikk lyst til å sette noen kroner på Rashford som målscorer, men skal styre meg. Hvis kampen ryker har jeg jo bare 200 kr å spille for resten av VM.

Hm. Ja . Er jo lenge siden de har gjort et skarpt VM.
Synes Mexico imponerte,

1 Like

Maddafakka! Harry Kane - Lævs a bit of kicking!

Godt du ikke satte penga på Rashford.:wink:

Ja, det så jo ut som at han ikke var interessert i å score når ballen rullet mot foten hans :sweat_smile: Hadde vært snakk om noen tikroner da.

Mexico er en sovende potensiell kjempe. Mye folk å ta av :slight_smile:️ da ble kveldens vinst 3600 netto, bedre enn Funcom i dag :smile:

3 Likes

Satte 200kr på Kane scorer på heading til 9 i odds på livebet… gullhår i ræven må man visst ha i dette VM

2 Likes

Grattis, Paddy!
Urgh, en del aksjer som gikk i rødt i dag, ja.

1 Like

Lindgard ropte til han att han skulle la ballen passere. Derfor han ikke skjøyt.

Spent…

5 Likes

Lykke til med spill i dag, og husk å hedge bette

1 Like