Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

fpl 23/24

Ville ikke hatt forsvarsspiller fra Everton og ihvertfall ikke 2
Ikke to fra Man U på midten heller. Og følg med på hva som skjer med Kane, han ønsker seg vekk. Hvis han går inn på en monsterdeal med Spurs, kan han velges
Også usikker på om jeg ville valgt Havertz fra start fremfor feks Martinelli

Ser det er flere som er usikre på det ja

Gabriel mot Nottingham palace Fulham kan bli 3 clean sheets for Arsenal. Han er så hissig på cornere. I min siste draft vil jeg bli overrasket hvis ikke en av de tre bak tar med seg en 15 poenger på de første tre runder. Må prøve å få inn Stones på en eller annen måte.

Spørsmålet var ikke om det er smart å ha forsvarsspillere fra Arsenal, men om Gabriel er blant de som starter bak der

Svarte akkurat på det. Saliba er tilbake. De har fått inn D Rice. Går man utenom Gabriel kan man fort ryke på tapte poeng. Gabriel blir main target på død baller.

Ikke lett å tyde at du svarte på det

Jeg tror ikke det er plass til Gabriel på laget, men mulig jeg tar feil. Her er mitt lag nå.

Onana er like god som shaw med ballen i beina. 0,5 spart :man_shrugging:

Tenker også at Saliba er det soleklare valget

Vet du at Steele starter for Brighton ?

Nei ikke sikker, må innrømme jeg har ofret keeperne for å få på plass utelaget.

Leno til 4,5 starter vel for Fulham
Og Pickford for Everton

1 Like

Gabriel er 100% i start 11 for Arsenal

2 Likes

Ok, mulig jeg bytter litt om da :thinking: Dette er første utkastet så langt bare. Hadde Ben White hele sist sesong. Da var han bra value.

(Nest) Siste draft før community shield og seriestart
Mangler 0,5 på midten så prøver en diferential i Mac allister kontra Mitoma. Kan jo gnåle videre om at jeg mangler 1,5 til Foden, men da må jeg kutte steder jeg ikke liker. Happy med de fire bak hvor tre av de formaterer i «midtbane» (Stones, chilwell, Arnold) Gabriel dekker for Martinelli med clean sheets. Tynn benk uten pau torres og hendry, men håper jeg henger med til wildcard i gw 6-8

1 Like

Mitt nye utkast :grinning:

1 Like

Sleng ut Mee (1,0 spart) Du har jo med Mings å 4 fine bak å det holder. Ings til 6 på benken for westham med dårlige fixtures bortsett fra runde 1….nye 1,5 spart med pfff…Archer til 4,5.
Da har du plutselig 2,5 til rådighet som du kan oppgradere elsewhere.
Just my humble to you :wink:

2 Likes

Slik da?

2 Likes

Mitt siste:

Estupinan, Mbuemo og Nkunku er usikre fordi jeg ønsker å finne 0,5 cash å starte med. Resten anser jeg låst for min del nå.

1 Like

Er det ventet at Foden starter i år? I fjor var han omtrent fast benkesliter