Ville kjøpt’en allerede nå å drill’an med gutta fort som fy.
Striker: Richarlison
Kane has left the building, leaving Richarlison in charge. The Brazilian will step into the No. 9 role and needs to exponentially increase his one-goal Premier League output from his first season at Spurs.
Spurs kommer ikke til å blande seg i toppen er mitt tips
kan godt være at Richarlison er brukbar til sin pris, men tror spurs går litt i oppløsning uten Kane
Ja, tror jeg også. Richarlison er og blir er rått talent, men noen spiss med pluss 20 mål inne er han bare ikke
Gakpo var jo ikke spiss i oppstillingen en gang
Kudos til han på førsteplass med Sterling
Ja det er kult det når du treffer godt. Selv har det vært en litt humpete start. Fikk endelig i gang Jackson i går. Kun fått med meg 147 poeng, men fremdeles alle hjelpemidler inntakt
Jeg gikk for wildcard til gw3. Av to grunner.
1: Få med meg alle pris stigninger på formspillere.
2: Laget produserte helt OK med poeng, og kunne gjort det bra i neste 3gw’s, men, jeg hadde havnet i skvis til gw6-7, hva angår pris på formspillere.
Ikke en dum strategi. Selv venter jeg med wildcard til etter international games. Så blir det en liten fixtures change fra qw6 jeg planlegger å slenge meg på.
Han Brighton spissen, pedro, er høyst usikker om starter kamper virker det som ? Virker ikke som det laget trenger spiss😀
Tenkte eksakt likt selv
Jeg startet sesongen med Gusto på benken og regnet med at James ville bli skadet før eller siden. Fikk betalt tidligere enn ventet Synes synd på James… Han har hatt nok skader
Utrolig frustrert over Richarlison. Startet alle kampene uten å få noe utteling. Gult kort og byttet ut før 60 denne gangen. Nå ryker han for Sterling pga. prisendring. Ellers hadde jeg hatt lyst til å gamble videre på han. Hadde Pedro Porro runde 1, men da startet han på benken. Byttet han ut med wildcard runde 2, men nå er han tilbake i start elleveren så han har vi fått inn på laget igjen. Veldig undervurdert spiller.
Samme frustrasjonen over Jackson. Ble jo bare 10 mann på laget i de to første rundene
Velger å holde på WC til etter international. Blir god turnover nå fremover for Newcastle, chelsea, tottenham,aston villa.
Uuuuugh. Bytta inn Digne istedet for Cash pga de 3 assistene han fikk i europa. Blir sittende fast på første benk. Utrolig frustrerende. Får håpe Digne kan klamre seg til en null og kanskje noe mer utover kampen.
Ja det er som faen til tider. Satt på knappen helt til deadline med Sterling, men endte opp med å bytte ut Luis Diaz med Foden
Tror dere Jesus er tilbake i 11ern til Arsenal mot United i helgen ?
Med WC aktivert, hvilken trio av disse ville dere valgt ?
ikke fra start i hvert fall, kanskje han får noen minutter på slutten
Av disse tre hadde jeg kanskje gått for Sterling, Jackson og Maddison. Mtp kampprogram og form. Men Bruno er også fristende. Jota og Jesus er veldig usikre