Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

fpl 23/24

Jeg synes det er skummelt å bytte ut Fernandes. Han har skapt sjukt mye (sjanser skapt), og det er ganske utrolig at han ikke har flere poeng. Greit at de møter Arsenal nå, men har pen rekke etter det.

Edit: så posten din for seint, men lurt å beholde Bruno :crossed_fingers:

2 Likes

:+1: Ser laget bra ut sånn totalt sett?
Sterling eller maddison ?
Og er formspillerne Romero(Spurs) og Disasi(chelsea) noe å satse på videre ?

Det er så mange gode valg til en billig penge i år, at noen sviende kompromiss må man gjøre. Samtidig er det noen spillere jeg tror man «må» ha fremover for å henge med. Chilwell er en av disse. Så jeg ville jobbet hardt for å få plass til han. Liker godt keepervalget ditt, city bak er vanskelig å forutse med Ederson spiller.

Darwin er dessverre utsatt for rotasjon og er et usikkert kort, til tross for to mål sist

Romero er et vandrende gult kort, og det finnes en vingback (udogie) på Spurs som jeg tror vil få flere målpoeng enn Romero. Men det er litt coinflip.

Og et wildcard nå uten Maddison er slik jeg ser det ikke lurt!:slight_smile:

1 Like

Takker! Hva med dette ? Fælt å ikke ha med offensive Liverpool spillere, men hverken Jota, Diaz eller Nunez er vel bankers ?

1 Like

Ser bra ut! :slight_smile:

1 Like

Synes også det:) Men kanskje Rodri er litt hype nå, og så dabber det av, han er vel egentlig ikke så offensiv, men veldig billig !

1 Like

Noen kompromisser må man gjøre. Hvis du vil oppgradere han så tror jeg Trent er er en du fint kan droppe😬

Personlig ville jeg ha:

• Estupinan fra Brighton i stede for Chilwell
  • Robertson inn for TAA på Liverpool
  • Byttet Rodri med Paqueta, Foden, Sterling eller Mitoma
2 Likes

Estupinan er bra, men jeg solgte ham nettopp og tok inn Udogie. Kampprogrammet til Brighton er skikkelig bad fremover med ManU, Newcastle, Liverpool, Villa og City som 5 av neste 6 kamper…

Jesus er nok tilbake på ett tidspunkt, spiller en og en halv kamp før han så blir skadet igjen. Tror Nketiah faktisk er ett bra spissvalg, men da må man ha litt backup!

og, laget mitt GW3:

Allerede bytta inn Jackson for Joao Pedro, og kommer itl å benke enten Martinelli eller Estupinan.

Hvordam jeg klarte å velge meg ut Pickford som min keeper måtte foglarna vite. Jesus Everton er dårlige…

1 Like

Ikke dumt lag, men ville kanskje hatt en klarerere første 11’er, og muligens henta litt penger i banken med hvertfall en 4mill forsvarer.

Romero er garantist for gule og rødt kort, så ville heller gått for det nye offensive vidundere Udogie hvis du skal ha Tottenham forsvarer.

Rodrigo ville forundre meg om fortsetter å dra poeng, men vet jo aldri. Og, jeg ville aldri brukt så mye penger på Trent. Syns han funker særdeles dårlig om dagen, selv om han kommer til å plutselig ha noen runder med både mål og assist. Ville strengt tatt finni en billigere der og kanskje bytta Rodrigo med Foden eller liknende.

Nå har ikke jeg fasiten, og angrer ofte som ei bikkje på noen av byttene mine underveis. :exploding_head:

2 Likes