Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fritid & hobby

Jeg har en Sony Nex 5 med en vidvinkel og en zoom, men det er lenge siden jeg har brukt den, speilrefleks er blitt veldig bra, også med briller, men altfor stort…synes jeg.
Men jeg ønsker at vår direktør og dataansvarlig snart kan bevilge ny iPhone på oss, min 6plus er utrangert, på alle vis…

4 Likes

Kjøpte SUP brett til dama til bursdagen som hun har brukt nøyaktig 2 ganger. Så i går bestemte jeg meg for å teste det ut. Var veldig gøy, så det kommer jeg til å gjenta så fort anledningen byr seg :slight_smile:

5 Likes

Jeg tenkte på den Simpson episoden hvor Homer kjøper en bowlinkule til Marge med navnet sitt på til bursdagen hennes. :smiley:

Litt på kanten, men satser på at du også ler av det :stuck_out_tongue:

4 Likes

Kona mi ville ha oppblåsbar kano som jeg kjøpte til henne, det synse vi begge var en god ide :slight_smile:

Jeg har foreslått å ta turen ut til Lutsi ett eller annet sted, er det rundt der du også er?

Jeg må tilstå at jeg ikke er fristet i det hele tatt av SUP, fristes mer av kajakk da, men de tar plass.
,vanskelig å transportere osv. Men oppblåsbare saker er hendige greier.
Og kan fungere, det er jo SUP et bevis på. Det må jo være veldig god balansetrening?
Men også kanoen funker rimelig greit. Det som er veldig gøy er i mindre elver, eller større også hvis en er tøff nok! Vi prøvde bare på Voss rett ved campingplassen.

Hehe, ender ikke Marge opp med å nesten være utro mot Homer i den episoden @Christian ? :smile:
Faktum er at hun ønsket seg det til bursdagen, men så har det vist seg utfordrende å faktisk komme seg ut av huset mtp. kidsa, så hun er unnskyldt.

@Duogdu var ved Bråsteinvannet i går. Valget falt på SUP pga. lagringsplass-mangel som du nevner. Hadde ikke hatt plass til å ha en Kano / Kajakk stående her. Dette brettet tar 5 min å blåse opp og rulle sammen igjen, og ja, ekstremt god trening for kjernemuskelaturen / balansen :slight_smile:

2 Likes

Så i går, så skulle du ha sagt at du kunne ta kidsa, så hun kunne brukt brettet? :stuck_out_tongue:

Ser litt morsomt ut, men jeg tror jeg hadde endt opp med å ta meg et ufrivillig bad, og jeg liker meg best i vann som holder 22 grader eller varmere! :smiley:

1 Like

Vi kjøpte denne, det er mye seriøst oppblåsbart, og til ok priser i Europa.
Vurderer faktisk å sjekke ut oppblåsbar enmanns kajakk også😀

2 Likes

Nå er disse ganske kostbare, men pokker så stødige, solide og lettkjørte. Ikke minst morsomme!

https://www.packrafting.com

2 Likes

Ja, har selvfølgelig gjort det de to gangene hun har brukt det, men nå var det slik at hun og kidsa var bortreist så fikk litt daddy-day-time :wink:

2 Likes

Kom dere opp til Gardermoen i helgen folkens: Her fra 2015.

1 Like

Kjøpte faktisk SUP til dama på bursdagen hennes i fjor. Hu hadde bare sååååå lyst på det. Hun har brukt det nøyaktig 2 ganger hu også.

4 Likes

Har de bursdag på samme dag disse “damene” ??:thinking:
@Nocturne @Axelrod

1 Like

Min har bursdag samme dag som meg. Elsker deg, Frøken Høyre

1 Like

Nå begynte jeg også å lure :smile:

3 Likes

Snart klart for 10.000HK og Top Fuel live fra Gardermoen:

2 Likes

Hvor fett var ikke det? :smiley: Nå kommer 19 år gamle Maja som skal ta lisens på Top Fuel :smiley:

1 Like

For dere som ikke fikk det med dere live:

Jeg bruker siste del av ferien på å gjøre grunnarbeidet til en liten støttemur. Mye moro med hus

5 Likes

Sa du støttemur

Har heldigvis regnet så har sluppet å pusse videre :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det var litt størrelse på den der ja. Godt å se at du også koser deg. Det er fint å kunne skylde på været for å ta en pause. Det ser ut til at det begynner å regne her nå, så jeg gir meg for dagen. Tar meg en velfortjent øl :wink:

1 Like