Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fritid & hobby

Bears make money, bulls make money. :frowning:

1 Like

Hadde ikke du noen griser som var flinke til å svømme? :sunglasses:

1 Like

Hihi, jo det stemmer at den ene grisen tok svømmeknappen i våres :joy: er fortsatt helt imponert over at den klarte seg, dvs, nå lever den ikke lenger, ref bilde ovenfor :sweat_smile:

3 Likes

Trodde ikke det var love å poste nudes her :thinking:

Joda, det er lov nå, du kan ta neste :roll_eyes::sweat_smile:

2 Likes

Igår skjede det noe helt ville greier, da eg og kona gikk på tur i fjellet.
Da vi krysset enn liten elv som kommer ut i fra ett vann som tidligere var ett godt fiskevann, men som senere år har gått for og være utfisket, så såg en fisk som var komt ut i den lille elven, sikkert for og gyte.
Innsiktet mitt sa klart og tydelig at denne skulle eg fange, fisken prøvde og komme seg tilbake til vannet, men siden det var grundt eg en del Stein, så klarte den ikke å finne veien, eg slengte meg etter den, å jaggu faen klarte eg og fange den med nevene, anslår ørreten til og ha vert 5-600 gram.
Det vart hinsides kick, eg brølte og skreik og jublet over opplevelsen, før eg etterhvert slapp fisken tilbake i vannet, etter som gleden over at det var liv i vannet var større lysten på en fisk til kvelds.

Så såg eg opp, der seiler det 3 ørner rett over hove på oss, en stor og to litt mindre, en hærlig opplevelse, og en påmindelse på hvor flotte opplevelser naturen gir, bare vinhar vare på den :+1:

13 Likes