Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fritid & hobby

Jeg kjører jo rimelig elbil (snaut 300k) og kjører inn mesteparten av kostnadene på jobb.
Den forrige elbilen hadde jeg drøyt to år, den hadde jeg vel like mye inntekter som jeg hadde utgifter, gjerne litt i pluss også.
Ikke så viktig, setter pris på å ha ny bil…

Hadde en morsom historie når jeg prøvekjørte Tiquan, hentet den på Sørlandet. Jeg syntes den krenga litt i svingene…sjekka farten, jau, 120-130…er vel innafor med noe krenging for en SUV da?:joy:
Kjempebil å kjøre. Og jeg påstår at VW er feilfrie biler.
Det er min erfaring. Ikke alle som er enige da😁.

2 Likes

Her starter grillsesongen 1 januar og slutter 31 desember :+1: Overbygg med lys, varme, musikk og godstol gjør det trivelig hele året.

3 Likes

Gikk til innkjøp av en slik en for litt over 2 mnd siden, og har tilbrakt nesten hver helg etter dette under åpen himmel. LItt dyr til å være en hengekøye, men angrer ikke ett sekund på kjøpet.

Amok Draumer 3.0

7 Likes

Vurderer det samme selv! Liker forøvrig at du satt opp hengekøya beint over stien. :joy:

5 Likes

Anbefales!

Viktig å markere at dette er min camp og ingen andre er velkommen. Jeg drar ikke alene ut i skogen for å bli forstyrret av folk :joy::joy:

Så trenger jeg fiske-ro slik at jeg kan forsette å dra opp slike rugger :fishing_pole_and_fish:

7 Likes

Har en Hennessy Hammock Expedition Asym Zip selv. Helt nydelig! Anbefales å anskaffe seg hammock, @anon21766851.

1 Like

Noen erfaringer med KIA C’eed der ute? Vurderer anskaffe en 2016mod, 1,6liter , 135hk. Liker den gode nybil garantien og virker som en får mye for pengene kontra audi,bmw og vw.

Hva fisker du med ?

Denne ble tatt på spinner. Men når vi er en kamerat gjeng på tur så går det i dupp og flue også.

2 Likes

Hadde Kia Soul EV som vel er så langt fra Ceed en kan komme, men ok forhandler og sgs feilfri bil. Skal ha Kia igjen, når Niro EV kommer. Hadde Tesla fått fingen ut med Model 3 hadde det muligens blitt den…

1 Like

Lurer på å kjøpe meg en opplåsbar kano, noen med erfaring?
Hva må en sånn koste for Ok kvalitet, hva med vekt ?
Dersom eg skal ha en, så blir det en som skal bæres med på fjellturer

Oppblåsbar kano :joy:


men så helv"#¤ det skulle være å få en ordentlig gif innbakt her da… vil ikke linke til pinterest/pinimg og uploads ga ikke gifs…*

1 Like

Prøv høyreklikk og copy image adress link ellet noe i den duren.

Å jada, det var prøvd - og det er det som er gjort i det som ligger der, men imgur hijacker den litt.

Se post 54 i denne tråden, jeg kjøpte Sevylor Madison fra Nederland, de var utsolgt når vi var i Nederland.
Men skal du bestille fra utlandet er det lurt å velge DHL og ikke DHL Express, for de tar gebyr for fortolling i tillegg.
Sparer noen tusen på å leite rundt i Europa.
Blir ikke veldig mye brukt, men kjekt å ha😊

Frisbeegolf begynner å bli en greie på jobb, faktisk veldig gøy!

2 Likes

Frisbeegolf er det lett å bli hekta på!:grinning:
Antar at du har lasta ned appen UDisc? Hvis ikke bør du sjekke den ut.
I tillegg til å bruke den når du spiller, finner en andre baner (over hele verden?).
Funker også med Apple Watch, muligens med andre smartklokker også.

1 Like

Nå har vi hatt med oss folk som driver aktivt hver gang, så de har styrt med apper og sånn. Men kan vel godt være den du nevner. :slight_smile:

1 Like

Er enkel i bruk, og da får en oversikt over alle rundene en har spilt, ser når en setter ny rekord osv osv. Den gjør spillet enda kjekkere, synes jeg.
Når familien spiller er det jeg som legger inn alle på min app da…

Juleribba er i boks, slakting i ettermiddag


6 Likes