Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fritid & hobby

Du har jo plukket på øverste hylle!:+1::grinning:
Jeg kjøpte hardtail til meg og kona i fjor, min er Scott og hennes Stevens begge med Bosch CX, sjukt gøy​:+1::grinning:.

2 Likes

Ja, jeg går typisk enten inn lavt eller inn høyt :wink:

Sykkel og friluftsliv har vært en lidenskap i en årrekke og El. mtb kombinerer dette på en måte man bare må oppleve, for å forstå. Syklet 2 timer i skauen i dag, fulgte en rekke hjortetråkk.
Man hadde hatt problemer med å ta seg fram til fots enkelt partier, sykkelen trakterte dette som en lek. Hadde dog en liten salto over styret som endte i det jeg antar er en eldre brunstgrop. Godt det ikke er høst :sweat_smile:

7 Likes

Det eeeeer så gøy med den nye grillen jeg kjøpte nylig. :smiley:

Edit:

Lurer sterkt på å kjøre en sånn om et par helger:

2 Likes

Litt i gøyeste laget når man må kjøpe større bil før mai er omme.

HAHA!

Nei det ryktet fant jeg opportunt å ikke avkrefte, men må krype til korset og innrømme at det var andre grunner enn familieforøkelse som gjør det veldig aktuelt med større bil.

Prøvekjørte forresten i går, og må si jeg ble litt imponert, virker som alvorlig mye bil for pengene.

Hvilen grill endte du med?

Wow! Er ikke spesielt glad i å sykle men når jeg så den sykkelen fikk jeg faktisk lyst på sykkel :smile:

Godt fornøyd, dog vet ikke om jeg skal påstå at det er fryktelig mye grill for pengene. :stuck_out_tongue:

Prøvekjørte hvilken bil?:slight_smile:

image

7 Likes

Drømmegrillen min det ja…
Men så lenge jeg har en gammel og stygg Weber som funker, skal jeg da kjøpe ny?
Jeg håper jeg kjøper lik din og ikke faller for fristelsen og kjøper en kjiping!:blush:
Men ikke i år, jeg er glad for hvert år jeg utsetter det.

1 Like

Enig med du. Pleier å gå over grillrista med lupe etter at jeg har skrubbet med stålbørste. Livredd for at det skal sitte igjen bittesmå deler fra børsta.

Det er jo egentlig en ellevill sum å bruke på en grill med de korte somrene vi har. Rettferdiggjorde det med 40-årsdag. :stuck_out_tongue:

1 Like

Mange griller året rundt :grinning: Selv begynner jeg tidlig på våren, og gir meg ikke før sent på høsten.

Peugot e helt sjef det! :joy::joy:
Har en 10 år gammel gull-orange 207 som alltid fungerer NESTEN 100%! :smiley:
Har hovedsaklig problemer med elektronikken når det blir jækla kaldt (diverse lys slutter å fungere og litt sånn ymse snax), ellers veldig fornøyd :smiley: Målet var å kjøre den til døden men den vil faan ikke dø! :joy:

1 Like


:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

Tja, hvis de nye er like bra som de gamle, og du tar bare på den vil du fort kunne feire 60 årsdagen din med mat fra samme grillen.
Kjøper en billig som ikke varer er det ihvertfall ikke miljøvennlig!

Hadde en peogaut 5008 på prøve, god bil å køyre, litt sexy innvendig, kule massasje stoler og en kanon bil å køyre, hadde den hatt firehjulsdrift ( SUV uten 4*4 ?), så hadde kjøpt den, endte opp med en brukt tiguan som var enda kvassere komfort i

Prøvekjørte Peugeot 306/307 i 2005, 7 seter. Likte bilen både innvendig og utvendig, men når det gjaldt kjøreegenskaper vant Touran(hadde to etter hverandre).
Når bi skulle ha SUV prøvde jeg Outlander og Forester, men Tiquan vant.
Jeg liker VW. Men begynner å bli dyrt, og så er jeg totalt uinteressert i bensin/dieselbiler…:blush:

Kona køyrer Tiguan, eg har en turan, fornøyde med begge bilene, tiguanen er kjempeflott bil å køyre.
Touranen går meget rimeleg, og er en bil eg har en lukrativ godtgjørelse for i jobben,
Køyrer fort en 3-4000 pr mnd, å bilen har eg Vel betalt ned to ganger :+1:

1 Like