Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom DUNE-spill

David Lynch sin Dune-film var vel med LSD, hvis jeg husker rett.

1 Like

Så, iflg Redeye, så må Funcom selv lage spillene utfra hvordan kontrakten er utformet. De mente Funcom måtte kjøpe opp Petroglyph for at de skulle kunne lage Dune-baserte spill. Hmm… Burde sende en mail til Funcom og spørre. :stuck_out_tongue:

2 Likes

EA kan jo kjøpe opp begge :laughing:

Jeg tenker jo at det vil være innenfor å spørre Rui om dette på mandag ( altså om teoretisk et partnerstudio kan lage spillet på vegne av Funcom, ( jeg tror det)).

2 Likes

Dune dokumentaren er fantastisk. Er mange (meg inkludert) som glatt hadde gått på premieren av den. Nå skal den nye Dune filmen lages av Denis Villeneuve, en av mine favoritt regissører og jeg har store forventninger til den!

Edit: merker jeg må begynne være mer aktiv på forumet igjen for denne nyheten om Funcom og Dune er ganske stor synes jeg.

Edit II: står til og med om dette i Screenrant :slight_smile:

11 Likes

Du som liker så godt å trade etter tekniske nivå har jo en drømmekandidat i Funcom. Egentlig kunne du trolig gjort mer penger på å kun trade Funcom enn alt annet :slight_smile: Men vi trenger ingen flere tradere. Bare nevner det.

7 Likes
10 Likes

http://www.darkhorizons.com/filming-begins-on-villeneuves-dune/

1 Like
9 Likes

Jason forbereder seg til rollen som Duncan

9 Likes

Kan du bare tenke deg hykleriet i å påstå at der har med miljø awarereness å gjøre.

4 Likes

Bare jeg som synes Jason ser 100X bedre ut når skjegget er borte?

1 Like

Nå er jo du kjent for å like mannfolka dine glatte :smirk:

5 Likes

Ikke alle som liker samme sigøynerlooken som deg :wink:

1 Like

Gleder meg stort til denne filmen. Med denne regissøren og det rollegalleriet = episk!

4 Likes


Ser ut som Oslo fortsetter å fylle opp!.

5 Likes

PvP :heart_eyes:

2 Likes
10 Likes

Går fort! Snart trailer till filmen?

15 Likes