Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom DUNE-spill

Funcom burde hatt trailer til spillet klart samtidig :heart_eyes:

4 Likes

Tviler på det går så fort. Mulig vi får en teaser ila. høsten og så en skikkelig trailer nærmere jul. Gleder meg :slight_smile:

6 Likes

Tror denne DUNE Ipen blir bra. At manus til film nr 2 skrives tyder jo på at de som betaler for gildet er meget happy.

Og funcom har spillretighetene… i MANGE år :smiley:

13 Likes
1 Like
8 Likes

Gjett hvilken film de gleder seg mest til i år :slight_smile:

18 Likes

Oi! Dette hadde jeg ikke forventet. …

Vet du ikke hvor stor denne filmen er?

Nei 4 tegn

OK. Det er den største releasen i 2020.

Det er mere som the second coming of christ.

Ja det kan faktisk ikke undervurderes hvor stor tyngde Dune-franchisen tradisjonelt har innen Sci-fi og fantasy.

Det er typ Star wars og ringenes herre som må rangeres over, utenom de er det basically på høyde med alt annet. Jeg holder glatt Dune på samme nivå som Game of thrones.

1 Like

Dune er ikke i fuckings nærheten spør du meg. Til og med Conan er større nå. Kan være filmene gjør noe med det, men det er ikke så lett å vite. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Conan større enn Dune? Jeg vet ikke hva du har røyket men vil gjerne at du sender meg noe av det asap.

2 Likes

Ja så bortsett fra en periode på midten der så er jo dune større både på starten og slutten!

1 Like

Jeg bare hører liksom ikke noen av mine venner eller bekjente som snakker om den filmen eller IPen i det hele tatt, så jeg bare prøver å danne meg et bilde av hvor stort dette kan bli. Eneste jeg hører er "jøss, kommer det en dune film? eller “hva er dune?” …

1 Like

Nå har ikke PR startet for Dune enda… så at Conan er høyere er helt ok og naturlig.

Må si meg enig med @Savepig her - Dune er myteomspunnet - har hørt om Dune helt siden jeg begynte å lese Sci-Fi. Alle Sci-Fi nørder med respekt for seg selv har et forhold til DUNE.

Riktignok er franchisen litt død nå, og spesielt med Millenials sikkert, men jeg tror dette vil bli denne generasjonens “Star Wars”. Det blir ikke bare film, husk de snakker om TV-serie og spin-offs i andre medier om filmen gjør det bra, noe jeg nesten er sikker på den vil med Denis Villeneuve bak rattet :wink:

For dere som lurer på hvor bra denne filmen kommer til å bli, se denne dokumentaren:

En liten kuriosa - jeg hørte først om Dune gjennom denne sangen for ca. 20 år siden:

1 Like

Det er jo en grunn til at de prøver å reboote franchisen nå, det er plutselig et stort hull i markede hvor den kan passe inn helt perfekt. Og man ser jo på stjernelaget som er samlet at de mener alvor.

3 Likes