Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Enn så lenge glad jeg solgte…

Det må komme noen positive tall eller nyheter før denne aksjen beveger seg…

Ellers så har jeg kikket litt på denne nå om dagene, vi har liksom ligget i en trading range 1.9-2.2, med stadig lavere topper.

Så brøt vi ned under 1.9 som for meg var teknisk et salgssignal.

Nå er vi jo også under investtech sin TA med støtte 1.76, da er vel neste nivå for de rundt 1.2-1.3

3 Likes

1,680 - kjøper du fremdeles Morti eller er det tomt for krutt?

http://tools.garry.tv/steamchart/?show=324790&range=30

Var ikke meningen, tenkte alle så at den lå spikret i toppen første grafen. Oppdatert nå med graf som viser første dager for marvel også.

3 Likes

estimated app worth LMO - 192 000 USD est <5 K world wide

Til sammenligning

LEGO gotham ute 3 dager, verdt 4 267 240 USD

2 Likes

Vi vet fra tidligere at app worth ikke er det samme som hva appen har tjent inn. Men greit å følge med på. En påmindelse om at LMO trenger ikke bli “viral” for at regnskapet til FUNCOM skal vise +.

Kjøpt på 1.70 og 1.65.

Får jeg spørre hvor mange aksjer du sitter på nå?

Er det 100 og 100 aksjer du kjøper eller er det 50-100 000 hver gang?

Kjøpte 5k for 1.65 14:02:55 av surprise surprise…SNB(!) :smile:
og 5k for 1.70 13:56:03 av DNM

Har nå totalt 45k. Snittkurs er 1.82.

1 Like

Så dere skjønner, det er ikke pga pengene jeg diskuterer så hardt. Det er fordi det er nå det er spennende og jeg har tid fordi det er nest siste arbeidsdag før ferien, så jeg har god tid. Og så har jeg egentlig mer lyst til å “ha rett” enn nødvendigvis tjene eller tape 10 000. Det tjener jeg på to takster likevel. Som jeg bruker ca 20 minutter på. Så det handler ikke så mye om penger akkurat nå. Nå er det et gamlinggame. Og jeg satser litt.

Ok, men det er bra du er forberedt på å ta et tap dersom det skulle komme og du ikke tar en panikk avgjørelse fordi kontoen har -20 000 kr papir tap (hypotetisk).

Sier dette for jeg vet hvor utrolig dårlige avgjørelser man kan ta når man har satset mer enn man er forberedt til å tape.

@Onns alle her som diskuterer Funcom og har vært her i flere år nå er nok det ja.

Jeg er selv veldig klar over at jeg er “forelsket” i funcom aksjen, og ja jeg har lest om det :wink:

2 Likes

Tja for meg så var det vel AoC :slight_smile:

3 Likes

Det er aldri morsomt å tape penger, men det viktigste er at summen blir bra over tid. Personlig er jeg ikke overbevist om risk/reward her, men forstår at andre kan ha en annen mening… @Morti har jo hatt rett tidligere andre veien (dvs solgt når jeg har beholdt mine), da har jeg fulgt med ned og økt hele veien, men det har gått bra til slutt siden jeg kom meg ut før det siste store fallet.

Ja jeg er forelsket. Men jeg vet om det. Og akkurat nå er det ikke så mange Funcomeiere som er så veldig langsiktige. Men jeg pøser aldri ut aksjer på bunn. Skulle det bli noe tap så greit nok. Den må ned til ca. 1.40 (nå) før jeg er i minus for 2015. Men alle er ute og alle er opptatt av at jeg skal spare meg for tapet. det er slik det er rett før den stikker opp det. Så jeg satser! Men takk for at dere passer på meg. Kunne jo være så heldig at jeg hadde hørt på dere. Tidligere var jeg jo inne med mye mer, så jeg er ikke nervøs i det hele tatt nå.

2 Likes

Ja huff, jeg hadde 500 000 i funcom en gang. Fløy høyt på en sky av The Secret World med 160 000 papir pluss.

Endte vel 30 000 minus det året…

2 Likes

Er ikke enig at det er så mange utviklere som er så mye flinkere enn Funcom. Muligens på markedsføring, men ikke utvikling.

Spill som Batman Gotham City havner automatisk på forsida første dag. LMO har enda ikke vært der så potensialet er der enda.

Det som gjør Funcom unik er selve aksjen. Klarer du å time denne riktig kan du tjene store penger på kort tid.Bommer du går det motsatt vei.

1 Like