Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Ikke glem at lego også skal ha sin andel. Husker ikke helt hvilket intervall den lå i: 7.5-15%?

1 Like

Joda, men dette er tross alt kun tall fra US :slight_smile:

(Originalpost editert for å få fram dette)

3 Likes

Ny review 7,5/10:

"It’s rough playing by yourself though the servers seem full for the time being so it shouldn’t be hard to find others. "

2 Likes

Hva skjer? Her sitter jeg og laster ned LMO fra Google Play på mitt nye Samsung nettbrett (1,08 GB). Uten at det har gått ut info om dette fra Funcom.

Crazy. Hvor mange nettbrett finnes med Android fra Samsung og andre produsenter?

Må komme melding om dette. Hjelpe meg hva som vil skje på mandag.

3 Likes

På mandag blir det trangt i åpninga :slight_smile:

4 Likes

150 TUSD er da ikke så mye?

1 Like

På mandag blir det trangt i åpninga smile

Yes⬆️💲

1 Like

150TUSD på 10 dager. Et kvartal er 90 dager. Uten PC, Linux, Mac, Android + ekstra områder.

1 Like

jeg fant denne artikkelen fra 2009

http://appadvice.com/appnn/2009/09/how-does-getting-featured-in-the-app-store-affect-app-sales

legg merke til denne:

Så dette kan fort vare i en uke fremover (med forhåpentligvis oppgang også i kursen…) for så å stabilisere seg på et høyere nivå enn før.

3 Likes

Vi kan sammenligne med Lego Batman: Beyond Gotham som ble sluppet bare noen dager før LMO.

4 Likes

Husk at det spillet var “featured” med det samme det kom ut.

1 Like

Tall til side. Funcom har nå Dreamworld fullt fungerende på både iOS og Android. Jeg spiller nå LMO på mitt Samsung Galaxy nettbrett. Det har vært utsatt og utsatt. Endelig, dette er stort.

Ingen vits å holde på bremsene med tanke på markedsføring. Blir kanskje mest jungeltelegrafen :wink:

7 Likes

Ny status:
US: 24 LEGO® Minifigures Online
UK: 32 LEGO® Minifigures Online
DE: 47 LEGO® Minifigures Online

Det er vel bare snart å bøye seg i støvet og gratulere Funcom med jobben :smile:

2 Likes

Du får sikkert kjøpt aksjene til Edvard58 for 2,35 i neste uke :wink:

2 Likes

US 24 plass

4 Likes

Her er linken om noen vil følge med:

https://thinkgaming.com/app-sales-data/57025/legor-minifigures-online/

5 Likes

Dæven så greit at jeg tok noe i dag på 1.7 da! Keep me posted. Jeg skal feriere en uke nå. Hadde vært kjekt med 17.0 kr aksjen innen jeg er tilbake :wink:

6 Likes

Litt flere tall fra andre land
Sverige: 25 LEGO® Minifigures Online
Frankrike 97 LEGO® Minifigures Online
Canada:113 LEGO® Minifigures Online
Sveits: 199 LEGO® Minifigures Online

Håper de slipper det i Australia snart. Ser det er flere som etterlyser det der.

3 Likes

Vi vet også at USA står for ca 50% av inntektene: så da blir dagens estimerte inntekter fra iOS: 2102 = 40 TUSD (netto så får dere trekke fra app store sin andel osv). Så får vi se om plasseringene holder seg eller faller tilbake.

5 Likes

Kjøpte selv på 1.69 :slight_smile:

2 Likes