Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Hvis man sorterer lista i USA etter apper som er dyrere eller like dyr som LMO får man denne lista:
1 Minecraft: Pocket Edition $6.99
2 LEGO® Batman: Beyond Gotham $4.99
5 Terraria $4.99
16 THE GAME OF LIFE™ for iPad $4.99
19 Goat Simulator $4.99
20 Bloons TD 5 HD $4.99
23 Heroki $7.99
24 LEGO® Minifigures Online $4.99

2 Likes

Se det ja. Funker fett på min LG 3. Tror den skrur ned grafikken er del men det så greit ut. Liker det mye bedre nå enn da det var beta. Voiceover var så langt moro og gav det hele sjarm og humor.

Trakk ikke alt for mye strøm heller og mobilen kokte ikke.

Et av de beste spillene jeg har prøvd på mobil. Vel og merke i bare 20min.

9/10!

6 Likes

Ikke glem å rate og legge igjen et godt review dersom dere prøver spillet!

4 Likes

Greit å huske på at hvis folk liker spillet, så kjøpt de nok de neste verdenen også. Blir interessant å se hvordan det salget går også.

2 Likes

Nå gjelder det å holde koken herfra.

Noen som har innblikk i hvordan Android gjør det?

1 Like

Plass i USA nå på ipad - 19

1 Like

19 er bra… Men sjekka Android… Er ikke på listene der engang…

Noen peil på hvorfor, er det pga. at tilgjengelighet er på så få devices eller pga brukerdemografi?

Koe
Tar med konklusjonen fra anmeldelsen du linket:
‘I was pleasantly surprised with the overall campaign and the load times are quick which is fantastic. I’ve had some issues with the game as you would have seen above though generally everything was great and this is perfect for kids. They will get a great many hours of gameplay and there’s lots of end game content to enjoy.’

Kanskje ikke featured like mye der? Og i alle artiklene om LMO har det stått ‘available on select android devices’.

Ok… Ser og at LMO fortsatt henger veldig igjen i resten av verden, men iOS USA starten virker bra. La oss heie den frem til en 10ende plass :smiley: i USA hvertfall… En uke på 10ende for Ipad… Hvor mange salg ville det vært?

3 Likes

Jeg får ikke lastet ned LMO med OnePlus One, men så er ikke det en Intel-basert telefon heller.

Virker også som den var litt senere ute på Google Play enn på Appstore.

Noen som vet om de har planer for full Android-støtte i fremtiden? Er jo mange potensielle kjøpere som ikke har Intel-baserte Android-enheter.

3 Likes

De sier 70% av brukrne er på Android nå… Men på den annen side så er sigende at pengene sitter løsere hos apple folket. Hyppigere kjøp der.

2 Likes

Enig :sunglasses:

@Gordon har du noen lodd i Funcom?

US 20
UK 32
CA 92
FR 128
DE 34
SW 143

Flott plassering i Tyksland også.Top paid games.

4 Likes

Har lastet ned og prøvd Lmo på min Sony Xperia Z2 mobil nå. Liker at Funcom gir ut spillet på så mange forskjellige enheter :wink:

6 Likes

UK opp 12 pl nå 20 :smile:

8 Likes

og ned 4 plasser i USA: 23. plass på paid games lista på ipad. Aktiviteten er nok ikke høyest hos ungene om natta så spennende om dette snur i løpet av dagen eller om toppen var nådd.

edit: Er det bare featured-effekten på toppnivå vi ser i USA? LMO har blitt featured på topp-nivå i en rekke land nå, også f.eks.UK og mange andre:

Men jeg kan ikke huske å ha sett tilsvarende effekt hos alle disse landene. Har ikke sjekket alle, men effekten ble synlig i en rekke av disse landene.

2 Likes

De har også vært på topp 100 på iphone i dag.

3 Likes

Er formiddag i USA…

@lord jeg har ingen aksjer og kommer til å la det være slik til vi har solide bevis for at LMO fester seg eller at en emisjon har blitt gjennomført. TLJ lanserte mer eller mindre på samme vis som LMO. Men så ble det et brått fall etter en uke (over natta stupte det fra noen og 30ende plass til 500 plass). Dynamikken av disse faktorene er skummel synes jeg, for Funcom trenger kapital NÅ.

Når det er sagt så heier jeg likevel på Funcom (tross en totalt fucka ledelse). Jeg håper de kan få noe til for en gangs skyld. Mye morsommere å støtte Norsk spilleindustri enn svensk for eks…

2 Likes