Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Hva har det å si at det ble lagt til i ettertid? Det samme gjelder jo for LMO, AOC og TSW. De ble alle lagt til i ettertid. TSW har du jo tidligere gjentatte ganger gitt uttrykk for at til en hver tid har 4-500 spillere, for det er jo hva vi ser i Steam?

Du argumenterer mot deg selv akkurat nå.

1 Like

Ehmm… den der tror jeg du må dokumentere bedre.

2 Likes

men ikke LMO :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

rett før til 50kr per aksje :wink: @onns

Hvorfor blir ikke LMO promotert bedre på Lego.com og deres Twitter? Er Lego så gnien at de bare lar Funcom gjøre dette første gangen, eller kommer dette etter hvert?

Skulle jo tro at Lego også var interessert i mer salg av både spill og minifigurer.

I årsrapporten heter det:
“In addition to the physical product integration,Funcom and the LEGO Group are also cooperating closely on other marketing activities. This includes a significant presence on LEGO.com, undoubtedly one of the most popular websites for kids in the world.”

Edit: Jeg har sett den samme siden på lego.com en stund nå. De har kanskje avtaler de må gjøre seg ferdig med før de går videre til neste?

Nei LMO er verdt 4,6 milliarder

Lego la ut tweets ved release forrige gang, blant annet denne:

I tillegg ble det godt promotert på hjemmesiden. Men jeg har jo troa på at det kommer. De la jo ut video på Youtube.

Ja de gir også reklame til TT-produktene.

kan det hende at de venter til PvP? :worried:

Har du dokumentasjon på dette ?

5 Likes

iOS Top App Charts
litt opp i us 19 nå :smiley:

5 Likes

Rankingen ser fortsatt bra ut i USA

3 Likes

Ser i hvertfall ut som LMO holder det gående i US med ranking #80 iPhone og #19 iPad under solgte spill. Om de skulle falle til f.eks. 120 og 40 utgjør det ikke så mye i antall kjøp. Så det vil ikke bekymre meg, det blir melk og brød uansett med 3000-4500 nykjøp i USA per dag.

For derimot å få virkelig gode tall på iOS må de til hhv ranking 25 og 10 virker det som. Og slik ser det ikke ut i dag. Men det har jo bare gått en uke. Kanskje Lego kommer til hjelp? Kanskje skolestart vil gi bedre ryktespredning? Kanskje Funcom har noe i ermet? Får ikke opp tall for UK forresten.

3 Likes

UK
20 iPad
80 iPhone

2 Likes

Nå dukker LMO opp i Appfigures når man søker på Google Play. Men det er fortsatt ingen rankingdata der.

Hvis man trykker på spill i Play Store på sin Android, og deretter “beste betalte”, ligger LMO nå på 29. plass. :rocket:

Edit: Ser man på spillene som ligger over LMO på listen, har de for det meste 100000+ og 500000+ downloads. Så det er noe å se fram til.

1 Like

Du må nok dokumentere dette. TSW har vært nedskrevet 2 ganger, jeg vet beløpene… Men vet du? Er det dette som får deg til å kalle det en flopp? TSW lever ganske godt om dagen og er ikke i nærheten skjebnen til floppede MMOs ( nedstengning og eller annet)

1 Like