Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

10 nye minifigurer:
https://www.playminifigures.com/en/node/496

6 Likes

Det som skrives på diverse forum har mye å si for kursen i små aksjer, spesielt når omsetning er lav, og det ikke kommer nyheter fra selskapet. Mange av aksjonærene leser disse forumene.

Når det gjelder trading, er jeg helt enig. Det demper /dreper en eventuell oppgang.

3 Likes

iOS Top App Charts

opp 15 pl i UK 20 nå :slight_smile:

3 Likes

Tror folk begynner å våkne, de begynner å skjønne at en del som skrives bare er piss og begynner i stedet å forholde seg til fakta. Nemmelig at LMO gjør det bra både på Ios Og Google play tross begrensninger der :slight_smile:

1 Like

Kjære vene Halling… “Gjør det bra I Google Play”… Snapshot fra Google Play (LMO appen)

Bare 100 til 500 installs fortsatt. Nå må du holde opp med dette tullet. Ingen er ute etter å ødelegge for dere… Det er bare vanskelig å overse åpenbare fakta som sier at dette går slettes ikke bra for android. Vær så snill å ikke ta diskusjonene om LMO ned på dette nivået.

1 Like

Gammel data det der. Du kan ikke vise til det når det kun blir oppdatert 1 gang i døgnet eller noe sånt.

Ble nå oppdatert i går sånn i12 tiden… Nå er det 16 timer senere…

En annen ting antall download bør være minst 1000 eller 2000 I døgnet. LMO installs burde jo da bare hoppe rett over 10-50 og 100-500. Er veldig skeptisk til dette. Men håper jo selvfølgelig noe skjer.

Nå er du vel litt ute på tynn is @koe? Om det ble oppdatert igår eller dagen før der, så er 100-500 kjøp elendig for Android. Det samme gjelder Steam.

På iOS, så ser det endel lysere ut, men de skal holde dagens listeplassering bra lenge for at det virkelig skal monne for Funcom. Det holder ikke for Funcom å gå såvidt i pluss, hvis kreditorer/markedet ikke er med på en refinansiering av eksisterende gjeld. De må gå skikkelig i pluss, så kreditorer/markedet ser at dette er noe som er verdt å satse på.

3 Likes

Det som går bra er iOS tablet i USA, den holder seg fortsatt ganske greit der, men spørsmålet er hvor lenge den er featured og hva som skjer med plasseringene etter det.

3 Likes

Jeg tror det tallet blir å øke fort nå i dagene som kommer. En 168 plass i dag i UK - hvor mange nedlastninger utgjør det? Og trenden er at det øker raskt - dette til tross for lite PR rundt Android.

Og når appen nå nylig er kommet inn på “beste betalt”-listen må jo det gi ganske mange nedlastninger?

Mener bare man er altfor tidlig ute å dømme Android nedenom og hjem.

Kjære Gordon Hvor mange % av potensialet er det åpnet for av det totale markedet på Android for LMO. Jeg har tatt forbehold i mange av mine innlegg angående LMO og android nettopp derfor. Du må nesten være detektiv for å finne LMO i Google play som flere påpeker, Jeg synes kursen snudde fint opp i ettermidag og er fornøyd med det. Tenkte ikke på deg når jeg listet opp Mavo, Kalle, Shoe, Onns, angående trolling du burde nok ha vært med :smile:
Det skinner så inni granskauen igjennom at du ikke har fått tak i nok aksjer ennå og du stiller deg derfor meget kritisk til alt som blir skrevet posetivt om Funcom og LMO . Du synes jeg tar diskusjonen ned på lavmål med det jeg skriver nå om dagen, Slik jeg ordlegger meg nå om dagen angående LMO rekker jeg deg ikke til knærne engang i forhold til når du herjet som verst på diverse forumsider! Så kom ikke her å snakk om lavmål, jeg har sagt at jeg er langsiktig og at jeg synes at LMO totalt har fått en bra start og at jeg tror at vi har mere godt i vente. Jeg respekterer at du har andre meninger, vennligst det samme tilbake. Trodde faktisk aldri jeg skulle måtte stile et slikt innlegg til deg Gordon vi var jo på samme side i “gamle” dager. Lykke til med dine eventuelle fremtidige investeringer i aksjemarkedet :slight_smile:

9 Likes

http://www.pcgamer.com/lego-minifigures-online-review/

5 Likes
9 Likes

Så en review på Google Play med full pott som sier at Samsung Galaxy S6 nå virker uten crash etter dagens oppdatering. Det er en god nyhet for Android. Vente, vente på tall.

6 Likes

7.8/10

8 Likes

iOS Top App Charts

17 nå i UK :slight_smile:

4 Likes

Google trends går rett opp nå

https://www.google.com/trends/explore#q=lego%20minifigures%20online&date=now%207-d&cmpt=q&tz=Etc%2FGMT-2

3 Likes

Gamezebos iOS review är nu inne på Metacritic (80), 2 till för metascore där.
PC Gamers review är inne för PC (73), 2 till behövs där också.
Lite förvånad över att det inte har kommit in fler user reviews.

5 Likes