Onns nå får du jaggu gi deg! Du har ivertfall ikke barn. Har selv barn på 10-15 år er det en tid på året som jeg prøver å holde barna vekk fra nettbrett pc så er det nå på sommeren dette er en kamp året rundt men om sommeren setter jeg ned foten ganske bestemt.
Dette er første gang Funcom har primært barn som målgruppe. Selvsagt er sommeren den tid på året som er verst tenkelig å lansere spill for barn, men jeg tror likevel at det kan være en fordel å få en litt softere start og plukke bort mesteparten av bugsa før høstsesongen og spilltiden setter inn for fullt. Du Onns du sitter og leser det som blir skrevet, så setter du deg ned og legger en plan for hvordan du kan vrenge dette rundt til noe negativt som passer deg og tankegangen din. 95% av det du kommer med er jo bare sprøyt, ett eksempel du har nå i utallige innlegg mast om Steam hvor dårlig LMO gjør det der. At LMO ikke gjør det bra på pc er noe vi alle vet. Pc har aldrig vært plattformen der slaget skal stå, det er derimot IOS og android. At Funcom nå lanserer spill på X- plattformen er meget bra for totalsalget, Spillerene kan velge hvor og når de vil spille spillet sitt, barna kan spille sammen med venner uten å bli møtt med at nei vi har ikke det hjemme eller utløse krangel om hvem som skal ha nettbrettet. I stedet er det bare å ta frem mobilen eller pcen. Jeg synes det er genialt og fremsynt av Funcom og synes at det er flott at ett norsk selskap som går foran her. { jeg vet allerede nå mens jeg skriver at du er totalt uenig Onns} Jeg har ingen ting imot å diskutere og begrunne forskjellige aspekter rundt Funcom, respekterer også at andre mener noe annet. Men når motparten prinsipielt kverulerer hele tiden uten unntak og slipper unna med det fra admin synes jeg det blir for dumt å bruke tiden min på ett forum som jeg i utgangspunktet synes er ett flott tiltak. Vet at vi skal diskutere sak og ikke person her inne men føler nå att tiden er inne for å si i fra angående deg Onns. Du får gjerne ha andre meninger enn meg men tenk litt over hvordan du formulerer deg. Andre har fått advarsel fra admin for andre ting tidligere. Tror vi bør vurdere å se på om det er konstruktivt og bra for forumet hvis man tillater at det skrives piss for pissets skyld. Jeg er generelt positiv til LMO og Funcom men trenger ikke gjøre meg større enn at jeg innrømmer at det er skjær i sjøen men tror at Funcom med LMO sitter på en liten gullfugl som langt på vei kommer til å lose dem igjennom til smulere farvann. Du derimot Onns vrenger og vrir på absolutt ALT som blir skrevet og får det til å bli helt ugjenkjennelig. Håper forumet kan bli ett sted å utveksle meninger, vi kan gjerne være uenige men det er måten noen her er uenige på