Meldingen sier at de har lansert på flere android apparater. Og at de nå tester in-game markedsføring i andre spill blant annet. Noen som vet i hvilke spill?
Gordon, ser du melding eller ikke angående Android? Hvem har har hatt rett og hvem skal folk høre på?
Faller som en stein, du sier at man skal ha litt perspektiv og la det gå litt tid før man drar konklusjoner, gjelder ikke dette hvis det går ned? Ifht til plaseringene i alle land LMO har blirr kjøpt, hvor mye tror dere LMO har dratt inn allerede? 5mill?
Den lå ranket #33 kl. 02 og kl. 07 falt ned til #42. Hvilken tid på døgnet er det i USA?
bagger, dine personlige meninger har ikke stor verdi, dine bidrag av objektivt innhold og scenarioer er fine for de gir grunnlag for diskusjon.
Vi snakkes vedrørede IPAD og Iphone i USA rundt kl 8 i kveld norsk tid, mon tro om det er opp igjen?
Folk… Dere er jo tullerusk… ser dere dette…!!
LMO er ned 42 plasser for Iphone over natta i USA. Iphone nede på 124 plass nå. Dette er slettes ikke normalt og noe som skal bli bra igjen i løpet av helga. Tvert imot… Det blir værre. Skjerpings. Dette vet dere. Jeg har sagt mitt nå. Så får de som vil ta risikoen dere tilbyr dem. Jeg har ingen personlig agenda eller plan om vinning i dette. Dette er bare mitt bidrag til dette forumet i håp om at folk skal minimalisere tap.
Noen som vet hvem som vanligvis handler i SB1M? Kanske noen blir nervøse fordi kursen ikke bryter ned som tidligere? Og prøver hjelpe til litt?
Bagger,
har du lest meldingen i dag, tar du tilbake pisspratet ditt rundt android? Eller er du for stolt?
Bare nei… Nå ligger det 100 000 på kjøp ned til 1.69. Ta imot den livbøyen. Kom dere ut. La noen HO idioter ta tapet i stedet… godt ment. Men FUNCOM skal ned.
Hør på Bagger folkens, moralens høyborg og troverdigheten selv.
Jeg er ivertfall glad for at mine barn ikke får lov til å være oppe om natta og laste ned spill…
Billy,
hvis man er utspekulert og har aksjer for si 500knok, så kan man påirke kursen ganske mye nå i “lavsesong”. Problemet er at Funcom ligger an til å øke inntjeningen sine med 50% i q3 ifht q1 forsiktig antatt…
Bagger,
lest melding i dag? vedrørende android, bare nevner det!
onns, her inne er du kritisk men helt forskjellige fra HO, så lenge man forholder seg til fakta og ikke kommer med direkte feil går det fint å være uenig. Noen kommer med direkte feilinformasjon for å spre usikkerhet…
Som meldingen sier har de testet ut flere markedsføringskanaler, og er i gang med in-app advertising. Det kommer mer! De skriver jo at de har fokusert på å løse tekniske vansker og på å få oppmerksomhet fra pressen. Og mer blir det.
“Additional test activities will be rolled out over the course of July and August.”
Dette er jo en godmelding hvor de beskriver aktivitetene som en suksess.
Det er forskjell på å være kritisk i en fase hvor man får negative signal og gå i loop og trolle et forum i 3 år (uten hentydninger forøvrig)…
Til dere andre, FUNCOM er i en uphill battle.
*De kommer garantert til å sige ned utover dagen
*Salgstallene i USA kommer definitivt ikke til å snu rundt i helgene
*FUNCOM vil garantert fortsette ned på mandag.
Nå håper jeg bare at noen av forumets medlemmer her berger pengene sine og selger ned til 1.69. Ta pengene å løp. Dere kan takke meg senere.
StarBreeze har i den senere tid fallt 50%. Det har ikke FUNCOM. Likevel forherliger du det selskapet der som om Bo var broren din. jeg vet ikke hva det er med deg og SB, men særlig sunnt tror jeg ikke det er. Dette er forøvrig FUNCOM tråden. Du trenger ikke snakke SB her.
Bagger/Gordon
hvordan kan du si at salgstallene ikke stiger i helgen i USA?
hvordan kan du garantere for nedgang, sitter du med aksjer som du skal manipulere med?
Leste du forresten meldingen i dag vedrørende android, eller vil du ikke være ved at du ikke har så god peiling som du skal late andre til å tro?
The Company aims to expand on the activities that are successful.
Det er enkelt og greit - dette ser bra ut.
Nå er salgsmuligheten på 1.70 og 1.69 snart borte… Håper noen fikk lettet seg.