Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Ser ut som det er flere som har litt trøbbel med å holde oppe trykket etter featured-perioden.
<

img

Folk må være tålmodige. Ser de stiger litt på US-listene nå i dag også. At Funcom bruker et eksternt firma for PR synes jeg også lover godt for dagene framover.

Har dere sett klientellet til Indigo Pearl?
Blizzard, Ubisoft, EA, Activision, Betheshda, Capcom, Disney, Konami, Sony, Sega m.fl.

Hvor ser du dette?

1 Like

Before the game became Buy To Play, Lost Creations was a terrible way to collect parts. Now, after it, Lost Creations is the place to be to get parts. The LEGO Minifigures Online Wiki noticed that there is some kind of system that rewards minifigures parts only if some certain level is passed.

Jeg følger med på Thinkgaming. Der har det gått litt oppover i løpet av dagen.

Ser imidlertid at de har falt litt ned igjen på sist oppdaterte liste.

Appannie kan også brukes hvis man går hit:

Takk for at du legger ut disse grafene, @onns, men vær så snill å ikke gni det inn. Vi klarer alle å lese disse. Hold innleggene på et konstruktivt nivå.

4 Likes

Altså LMO kan sikkert stimuleres opp igjen med rette virkemidler… Men det som skuffer meg og som jeg fortsatt mener at Android tallene antydet tidlig var at LMO er tungsolgt. Det vi ser nå i iOS med en gang forsidefeaturingen er borte er litt av det samme. Ingenting vil komme av seg selv her, og suksessen vil nok bli begrenset medmindre et mirakel skjer. Men la oss håpe både for aksjonærenes og Funcoms skyld at slaget ikke er helt tapt ennå. Men tror nok vi trygt kan gjette på at aksjen blir litt sirumpa i ukene som kommer.

2 Likes

Det ble vist til Lego Batman og hva som skjer når featureperioden er over. Disse to diagrammene viser det litt tydeligere. Hva skal til for å bli featured i App Store igjen etter release? Batman dar seg opp igjen, men jeg vet ikke om det er pga ekstern eksponering

3 Likes

Fin utvikling på Google Trends

https://www.google.com/trends/explore#q=lego%20minifigures%20online&date=now%207-d&cmpt=q&tz=Etc%2FGMT-2

1 Like

Det som er synd at det er så kortsiktig alt som er. At visse i det hele tatt får være inne her etter hans opplegg siste året synes jeg er synd.

Og det er ikke over etter 2 uker, det er akkurat begynt. Onns, positivt eller negativt resultat i q3? Hva mener du bagger, tjener ikke LMO penger lenger? Er det slutt allerede? Nei, det har akkurat begynt-uten spørsmålstegn etter. Skal kursen gå ned 5 øre daglig i hver dag neste uke? Skal ikke det vettu

2 Likes

Oi…??? Den påstanden ville ikke jeg kommet med hvis jeg var deg. Personlig tror jeg fallet blir mer på mandag. Husk vi var nede på 1.30 tallet bare for en måned siden og da kunne man i hvertfall leve i troen om at LMO kunne selge. Nå VET vi at LMO langt fra selger seg selv. Akkurat nå, helt i bunnen på både Ipad,Iphone,Android og Steam så tjener LMO IKKE penger (dette vet vi for spillet er B2P)… Både Android og iOS skuffer så langt.

Problemet til Funcom er ikke driften, men at de har gjeld som de må få refinansiert fordi de ikke har mulighet til å betale den tilbake og at de ikke har penger til å utvikle et nytt spill (som evt kunne få dem ut av gjeldsproblematikken).

Likevel har du laget flere poster om Funcom enn noen andre her på forumet… Noe er galt…

Estimated App Worth:
$987,720

162 på Ipad i USA nå, 405 på Iphone… Skjønner ikke hva det er som får spillet til å falle under alt annet av LEGO på markedet.

Må bare gjenta denne.

De har ikke først og fremst hatt fokus på salg, men:
"Since then, the Company has been focused on solving and optimizing some initial technical issues, generating press awareness and testing marketing channels and activities. "

Og:
“The Company aims to expand on the activities that are successful.”

Mer PR snart:
“Initial press reviews have started to arrive and the Company expects more to arrive over the coming days and weeks.”

Er ikke det sånn standard svada fra FC ? :wink:

For å være helt ærlig har jeg ikke troen på LMO før de kommer med pvp/minigames. Hadde håpet at det var klart til lanseringen på ios/android. LMO er ikke et dårlig spill men slik det er nå har det for lite innhold til å holde på spillerene over lengre tid. Jeg spiller foresten fremdeles LMO 2-4 ganger per måned med ungene og har 50 minifigurer :wink:

2 Likes

Android

US - paid games

86 plasser opp - til plass 333 - øker stadig. I UK 12 plasser opp - nå 145.