Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

@Gordon i det ene øyeblikket snakket du om en kjøpsside som er så liten at alle burde selge for dette går rett i dass. Men når kjøpssiden så tar seg opp er det bare støtteposter…

Men når selgerne sperrer for videre oppgang med poster på 200k og 300k når vi er på vei over 2 kr, da er det ikke så nøye å snakke om det.

Tjah, jeg satt i Starbreeze på 20kr (før splitt) og 18kr (etter splitt, så egentlig 27kr) og sa at jeg syntes aksjen begynte å bli overpriset. Jeg solgte meg jo ned, men med noe sånt som fem aksjonærer på forumet her som sitter i Star, så ser jeg ikke helt hvorfor jeg skulle prøve å hype her for å mele min egen kake…

2 Likes

La oss legge det på is. Made my point. Målet er ikke å irritere dere som sitter.

Peace…

5 Likes

Ny review:
http://www.n3rdabl3.co.uk/2015/07/lego-minifigures-online-review-an-introduction-to-the-grind/

7.6/10

“LEGO Minifigures Online is the perfect gateway MMO for a younger audience to get into multiplayer online games. It’s a little less entertaining for adult folk, however.”

3 Likes

Da har vi passert godt over 1000 innlegg.

Grattis alle tross at noen innlegg mangler faglig kunnskap :grinning:

2 Likes

Hehe er du lærer? :slight_smile:

4 Likes

Nice.

6 Likes

Nå er jo ikke tekinvestor.no så verst besøkt heller da. :smile:

3 Likes

Kanskje vi endelig får noen svar?

https://community.lego.com/t5/MINIFIGURES-ONLINE/gt-gt-gt-Ask-the-Scientists-lt-lt-lt/m-p/12777595#U12777595

4 Likes

Ikke at det betyr så mye nå, men det var bra med folk som spilte LMO i kveld. Moro å henge på i LC

5 Likes

Jeg vil tippe rankingen er ganske dårlig akkurat nå. Jeg følger ikke med. Leser bare det dere poster her på forumet. Får håpe FUNCOM gjør noen markedsføringstriks så det bedrer seg

1 Like

Det er din jobb å poste rankingstatistikk når det går nedover Onns :wink:

7 Likes

Gordon:

Det heter ikke jobb… Det kalles OCD.

Er dette et eksempel på in homonem eller hva det nå var du kaller det ? :slight_smile:

Fikk mail fra Funcom om LMO i dag. Dermed er de kanskje i gang med del 2 av sin markedskampanje.

Hvis de nå klarer å karre seg opp på listene, for deretter å bli featured nok en gang, så er det ingen tvil.

5 Likes

Jeg også fikk, får håpe noe er på gang ?

Massively Multiplayer Steam

Top sellers

9 pl nå Onns :slight_smile:

2 Likes

Kursen driver å småjukker litt i dag :slight_smile:

1 Like

Jo sidan 18 just nu, dock inte särskilt imponerande, men något i alla fall.

1 Like