Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Den store LMO dødaren “LEGO Worlds” skulle revolusjonere verden, skal jeg driste meg til å si at TSW har passert LEGO Worlds innen ett par mnd på steamcharts.com , typ utgang av september?
Edit: i antall spillere - men det skjønte dere vel? :smile:

TSW holder stand og øker litt, lover bra. Når kommer issue #12? medio august?

1 Like

Dette burde de funnet en bedre løsning på synes jeg, akkurat dette har jeg tatt opp tidligere at du må betale per familiemedlem som er online samtidig:

http://steamcommunity.com/app/324790/discussions/0/537402115094316817/

Eventuelt bedre informasjon så folk ikke kjøper på flere plattformer og tror de kan spille sammen

@holmes det er da sånn i alle spill? Du betaler pr konto som skal spille samtidig.

Problemet er at det gjelder på alle plattformer dersom du kjøper spillet på iOS og Steam så kan du ikke spille sammen dersom du kjøper med samme konto.

Slik jeg ser det fungerer MMO aspektene dårlig, men co-op med familiemedlemmer er det som er det største trekkplasteret.

Men det er for dyrt / ufleksibelt slik betalingsmodellen fungerer nå. Du må potensielt betale antall familiemedlemmer * antall plattformer * pris hvis du vil ha full fleksibilitet.

Dersom du kjøper TT games spillene på konsoll kan du i hvert fall spille sammen (på samme konsoll).

Jeg ser det er flere som misforstår dette og jeg synes i hvert fall informasjon burde vært bedre så kundene ikke kjøper noe i god tro og blir skuffet når det ikke fungerer.

2 Likes

Hvis alt skal presses inn i MMO sjangeren må i hvert fall dette prioriteres… veldig mange av spørsmålene på LEGO forumet til utviklerne handler om når PvP kommer.

1 Like

Gjelder alle online games. Vil du at online games skal carte for de med dårlig Connection eller for de med god? Jeg foretrekker at de lager gode spill. Gjør ikke du? At de i 3.verden med Atari 502 maskiner ikke kan spille online games er jeg bare glad for. Sånn generelt.

1 Like

Fordeler og ulemper med begge deler, hva hadde CS vært uten online del :wink:

Noen holder seg til kjernevirksomheten. Ser det er noe som blir anbefalt for tiden.

Litt morsomt at akkurat det ble nevnt. Kom akkurat til å tenke på et Svensk firma som de siste parr årene har blitt hauset noe jævlig, men i senere tid har blitt betydelig straffet i markedet. De har blåst kapitalen på alt mellom himmel og jord av prosjekt. Tiden vil vise hvordan det går :smiley:

Kanskje en tasseladd synes det er stas å løpe sammen med andre tasseladder og ta de slemme monsterne, ikke vet jeg. For oss som er litt eldre (35 selv) så er jo det sosiale viktigst om jeg snakker for meg selv…

1 Like

:slight_smile: :stuck_out_tongue: :smiley: ?

Sikkert ikke :wink:

@Onns er dette tro fra din side igjen eller har du noe mer dokumentasjon fra brukere som sier at det er en generell oppfatning?

1 Like