Jeg mente apala. Der man var på en jord-lappe. Det eneste man kan gjøre er å grave seg ned til lava’en.
Men vis du vil spille denne versjonen jeg prater om så kan finne en under “versjoner” i startmenyen
Jeg mente apala. Der man var på en jord-lappe. Det eneste man kan gjøre er å grave seg ned til lava’en.
Men vis du vil spille denne versjonen jeg prater om så kan finne en under “versjoner” i startmenyen
Ingen forklaring Onns? Nei du ble vel overbevist av argumentasjonen min regner jeg med…
Kan vi holde oss til tema for tråden? Dersom jeg ser forsøk på å trigge reaksjoner/terge andre medlemmer vil jeg slette innlegget. Gjentagelser vil føre til ban.
I lys av den siste tidens rabalder her inne ønsker jeg å påpeke at ikke alle har noe i mot @Onns sine innlegg. Personlig liker jeg at flere perpektiver er inkludert i vurderingen av en aksje. For hva er egentlig ønskelig av aksjonærene her inne? Selv ønsker jeg at vi i felleskap kan ha balanserte diskusjoner for å forutse oppgang eller nedgang, slik at alle og enhver har best mulige forutsetninger for å tjene penger.
@Onns og @Gordon - ja takk, begge deler. Rabalderet som skjer i mellom kan jeg derimot være foruten.
LMO er fortsatt ute av alle lister… Skjønner ikke at de klarer det jeg…
Husk at man ikke kan bande en Lord
Denne har i hvert fall fått en like:
Av selveste CEO
Hmmm det är ju inte bara på Android man är begränsad…
iPad Air, iPad mini with Retina Display, iPhone 5S, iPhone 6 and 6 Plus.
Kan tänka mig det i sig gör det svårt att få volymer.
Så det ända som är kvar är PC utanför Steam och där är vi helt blinda till Q3 rapporten.
En liten oppdatering i disse ferietider. IOS tallene stiger plutselig under kategorien Games-Family. Markedsføring av noe slag? Og gledelig at LMO nå vises under top paid games i Google Play med ranking 45 og ranking 75 totalt av betalte apper. Det er 79 reviews og karakter 4/5. Funcom er inne og kommenterer på anmeldelsene. Får fortsatt ikke rankingtall fra Google Play i Appfigures, men LMO selger så det er en annen grunn til det.
Det var en god review
You can now explore a unique LEGO Minifigures Online area in Bin Weevils!
Here you can learn more about the game, go on treasure hunts and even
find unique items for your Bin Weevils home. Bin Weevils is a hugely
popular browser-based online world that won the BAFTA Award for Best
Kid’s Website in 2012, 2013 and 2014. Check it out at www.binweevils.com!
Endelig en anmelder som faktisk har spilt seg frem til portalen i Lost Creations, som vel er det beste området i LMO for samspill.
Det verkar som att dom hittat något som fungerar för att få upp säljsiffrorna på iPhone… Intressant…
Slettet av admin - upassende.
En til review.
LEGO Minifigures Online Review – A gateway for future MMO players
“Summary : A fun game to play with your kids or for your kids to play on their own. Plenty to do if you don’t mind doing the same thing over and over again”
6,5/10
Mange anmeldere legger seg lavere på karakteren på grunn av at spillet ikke er like bra for voksne. Synes det er ufint å trekke barnespill for ikke å være egnet for voksne i like stor grad.
Du er mesteren men jeg synes dette er utrolig risikabelt. Dersom LMO ikke innfrir så må vi vente på neste spill og håpe de klarer å hente nok kapital for å finansiere dette.