Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Det er da ingenting som tyder på at LMO til iOS har blitt en suksess? Så snart det ikke var featured, så falt det som en stein på listene. Reklame er ikke gratis og det kan godt vise seg at det ikke lønner seg å kjøre reklamekampanjer. Til android slapp de noe halvferdige greier, så evt oppmerksomhet spillet fikk ved release i form av reviews osv er fullstendig borte innen det er tilgjengelig for kjøp.

Neste refinansiering tror jeg vil vanne ut dagens aksjonærer stygt, evt radere dem ut.

NEI, men jeg tror vi kan se en forlenging av lån. evt.- emisjon på en høyere kurs.

Dette er jeg enig i… Hvorfor ta risken når det virker som FUNCOM er på meget tynn is med LMO. Bedre å bruke kapitalen på noe annet i mellomtiden. GOGL for eksempel kommer til å gå som en rakett på mandagen. Den som er tidlig ute og smekker inn kjøp før 37 kroner tror jeg får en fin tur opp.

1 Like

Nå har jeg slettet enda flere innlegg i tråden. Skjerpings.

5 Likes

Fordi dette er ikke Hegnarforumet. Jeg driver TekInvestor på hobbybasis og fra egen lomme. For at jeg skal gidde å fortsette med det vil jeg gjerne slippe å bruke sommerferien min på å slette upassende innlegg som bryter forumreglene.

Hvis noen har noe å utsette på modereringen så får de sende en melding til meg.

16 Likes

3500 views på 4 timer.
3 Likes

LMO karrer seg inn igjen på top 200 i US snart. Nå nr. 221 på top paid games - iPad.

4 Likes

1 Like

Til dette vil jeg bare si 100 - 500 fortsatt:

Ser at folk har begynt å prøve seg med at her er det noe feil med counteren… Og det er må jeg si er rein idioti. Vi har ingen som helst grunn til å tro det. LMO har rett og slett ikke blitt solgt mer enn 500 eksemplar på en måned nå snart. Det er skandale.

Her ser dere LEGO StarWars med mellom 10 000 og 50 000 downloads:

Disse har 4884 g+1 likes. Det er omlag 25 ganger mer enn LMO. Hvis vi er rundhåndet å sier at LMO har 500 instalasjoner nå så betyr det at Star Wars skal ha 500*25 = 12500 installs… Og vi ser jo at dette stemmer rimelig greit over enns til tross for at en haug med Funcom ansatte og aksjonærer har vært og spammet LMO g+1 anbefalingen…

Om ikke dette er nok så ta en titt på reviewene (sitter litt lengre inne å klare manipulere på dem…)

Her ser dere en ratio på 30 mellom Star Wars LEGO og Minifigures Online LEGO… Altså man har grunn til å tro at LMO er veldig lite installert. Star Wars LEGO har falktisk bare 10 000 til 50 000 installasjoner og når man er 30 ganger lavere enn dette så ligger altså LMO ann til å ha blitt installert bare 330 til 1660 ganger. Siden counteren sier LMO har blitt installert mellom 100 og 500 ganger så har man altså grunn til å tro at LMO på nesten en måned har blitt installert mellom 330 og 500 ganger… Hvilket er et latterlig lavt tall.

Gutter… LMO selger forsvinnende lite. Ikke lur dere selv. Det er bare å droppe denne mener jeg. Kom dere inn i noe annet som er liv laga.

3 Likes

Vel, nå vet jeg ikke hvor mange installasjoner det kreves for å komme inn på top 200 for Google Play - top paid, men på iPhone kreves det i overkant av 1000 installasjoner i US.

I UK er LMO nå på 199. plass, nr 17 på top new paid.
I US er LMO på 358. plass, men nr. 22 på top new paid - som er 11 plasseringer foran det nye Tour De France 2015, som for øvrig har 5000-10000 installasjoner og 700g+ anbefalinger. Men det er sikkert flere med g+ konto blant de voksne?

Og om du ser på antall G+ anbefalinger - se på spill som Albert Åberg, som har 529 Google+ anbefalinger. Der er antall installasjoner 10000-50000.

Ja jeg tror nok counteren ikke er oppdatert.

Mulig jeg er på vidda her, men jeg har alltid trodd at når spillet kommer i ny versjon så restarter counteren. Har vel vært en del oppdateringer på dette spillet.

Så Albert Åberg er ikke oppdatert siden april? Kan det hende at denne endres når du skifter fra f.eks 100-500 til 500-1000?

Albert Åberg… Hvordan i alle dager fikk du den ideen at det var naturlig å sammenligne med den. Hvorfor ikke se på andre LEGO spill, Pay to Play med internasjonal målgruppe…

LMO har 86 reviews. Det er latterlig lite. Det er ikke slik at antall installs for alle andre fungerer fint men er feil for LMO. Det blir for teit å påstå. Her ser du over at LEGO MARVEL har over 50 000 installs og 3722 reviews. LMO har 86… 2.3% av Marvel reviewene (0.023)… Beklager men det antyder at LMO ikke har det spesielt bra.

Hva med at LMO er foran Tour De France på top new paid i US?. Ser vanskelig for meg at plasseringen til LMO skal gi så få installasjoner.

Vi så selv at antall installs oppdaterte seg fra 50-100 til 100-500 en uke etter oppstart. Det er ikke noe feil.Jeg tror bare at LMO fenger utrolig dårlig.

Det er tross alt en beta

Opp 307 plasser i UK - til nr 32! :v:

https://www.appannie.com/apps/ios/top/united-kingdom/games/?device=ipad

2 Likes

Hvor lenge skal Gordon og Onns komme med slike kommentarer: Det er bare å droppe denne. Kom dere ut. Håper de går konkurs.

Får ta litt faktatall fra UK, Tyskland og Frankrike for iPad innimellom alt dette sure oppgulpet. Det er forøvrig ikke slik oppgang for iPhone, så rankingen er nok bare noe tull. De tre landene ligger med ranking 32,32 og 39 under spill totalt.

1 Like