Til dette vil jeg bare si 100 - 500 fortsatt:
Ser at folk har begynt å prøve seg med at her er det noe feil med counteren… Og det er må jeg si er rein idioti. Vi har ingen som helst grunn til å tro det. LMO har rett og slett ikke blitt solgt mer enn 500 eksemplar på en måned nå snart. Det er skandale.
Her ser dere LEGO StarWars med mellom 10 000 og 50 000 downloads:
Disse har 4884 g+1 likes. Det er omlag 25 ganger mer enn LMO. Hvis vi er rundhåndet å sier at LMO har 500 instalasjoner nå så betyr det at Star Wars skal ha 500*25 = 12500 installs… Og vi ser jo at dette stemmer rimelig greit over enns til tross for at en haug med Funcom ansatte og aksjonærer har vært og spammet LMO g+1 anbefalingen…
Om ikke dette er nok så ta en titt på reviewene (sitter litt lengre inne å klare manipulere på dem…)
Her ser dere en ratio på 30 mellom Star Wars LEGO og Minifigures Online LEGO… Altså man har grunn til å tro at LMO er veldig lite installert. Star Wars LEGO har falktisk bare 10 000 til 50 000 installasjoner og når man er 30 ganger lavere enn dette så ligger altså LMO ann til å ha blitt installert bare 330 til 1660 ganger. Siden counteren sier LMO har blitt installert mellom 100 og 500 ganger så har man altså grunn til å tro at LMO på nesten en måned har blitt installert mellom 330 og 500 ganger… Hvilket er et latterlig lavt tall.
Gutter… LMO selger forsvinnende lite. Ikke lur dere selv. Det er bare å droppe denne mener jeg. Kom dere inn i noe annet som er liv laga.