Skipet synker.
Hva er rt? Er i middelhavet.
1.27 …
auksjon med likevekt 1.2
Har Edvard dumpet sine 700k eller er han med ned tror dere? Håper det…
Tar ikke engang i Funcom med en stekespade i hazmat-suit.
Tror lån må konverteres til aksjer hvis funcom skal overleve. Ikke unormalt at obligasjonseier får 90-95% av selskapet…
Ikke uventet, men synd. Håper de finner en løsning.
Onns er det nødvendig å gni det så hel… inn? jeg er den første til å innrømme at dette ikke ser bra ut for Fun. Men er det derfor vi har dette forumet? Slik at vi kan forsette å sparke de som allerede ligger nede? Noen ganger må det vel gå ann å registerer det som skjer og gjøre seg noen tanker selv og holde dem for seg selv. Jeg sitter ikke med Fun lenger, men kommer ikke til å skrive ett sarkastisk ord verken om Funcom eller dets aksjonærer, det er ett valg de tar om de blir sittende. Jeg trenger ikke fortelle hvor hel… dumme de er som fortsatt sitter.
Onns tenk deg om før neste innlegg angående Funcom, tror Tek blir ett hyggeligere sted å være vis du gjør det, dette er ikke myntet på ett innlegg men orlyden din den siste tiden, For eksempel. håper de går konkurs…
Ser du fronter innlegg på HO også der du sier HVA VAR DET JEG SA på en litt finurlig måte, sikkert en flott dag for deg dette…
1,27 på høyt volum har vi da brutt den vesle støtten som var på 1.36!
Syntes for øvrig ikke Onns gned dette veldig inn.
Les det jeg skriver ONNS jeg refererte til din måte å skrive på til andre forumdeltagere den siste tiden, ikke nødvendigvis i dag eller i går. Kommentar slutt angående dette fra meg.
Uansvarlig ledelse uten hverken egne visjoner eller evne til å høre på spillere. Hvem lanserer et spill på denne måten? Hva har spillerne bedt om fra første dag?
Edit: snakker ikke om Casais, snakk om å få stafettpinnen på verst tenkelige tidspunkt. Typisk å gi det til CTO…
Onns gnir det inn selv om han prøver å la være. For en dag siden sa han ha det og takket for seg og ønsket god sommer… HO er han værre på. Har visst noe med respekt å gjøre…
Hvorfor har de ikke hentet penger før lansering. Det er vel ikke ulovlig så lenge de er ærlige med at de ikke vet hva resultatet blir?
Det som er viktigere nå er at Alle stays out. La de radbrekke aksjen… komme med løsningen… Og så kan vi snakkes da. Da er mitt arbeide gjort her for de som lurte på mitt motiv. Håper jeg har berget mange med mine advarsler den senere tid. Dere kan kjøpe meg en pils siden .
Faen, dårlig gjort å komme med denne meldingen i ferien. Jeg har fortsatt aksjer. Får vurdere om jeg skal ta tapet, eller bare glemme aksjene, og håpe at det kommer et nytt spill.
Dette var en fin avslutning på en dag på badeland.
Det ser jo ikke akkurat lyst ut, men det er jo nettopp da et lite lysglimt kan gjøre mye for kursen. Funcom driver jo med selskading av aksjeverdien som hele tiden melder at det går dårlig og at de skal hente penger. Eventuelt er er det et spill for at Jebsen skal få konvertere mest mulig til en lav kurs, eller så er de bare livredde for Økokrim. Håper de har vett nok til å melde neste spill før evt emisjon.
Det som overrasker meg er at spillet gjør det dårligere til PC enn de hadde forventet. Hva slags forventninger hadde de egentlig til et F2P spill som blir B2P?
Salget til iOS ser ut til å være ok, mens salget til Android er ikke engang nevnt.
Det var vel spikeren i kista for at LMO skal redde Funcom. Hvis reklame koster mer enn det smaker, så er det rimelig nytteløst.
Så, det du ser for deg er at Funcom går konkurs og at restene blir solgt til et annet firma som tar over de ansatte som står for driftingen/utviklingen av AO/AoC/TSW/LMO? Hvis det finnes noen som ønsker dette, så måtte det da vært lettere å kjøre en rettet emisjon eller at Funcom blir solgt?
Hva er det Funcom har i gjeld nå? 100MNOK? Hvor mye er det de tjener på driften (inkludert utvikling på nåværende spill, ikke framtidige)? Market cap på Funcom begynner i såfall å nærme seg 0kr i mine øyne. Kanskje 20øre aksjen er riktig pris nå. Da betaler du effektiv 18MNOK til aksjonærene +100MNOK (nedbetaling av gjeld juni 2016) = 118MNOK for Funcom.