Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Eg tenkte at streamen + mandag skulle bli oppover, så realiserte ikkje tapet på 200,- på Fredag. Jaja, lærer av sånn :slight_smile:
Men eg lever då endå lykkelig i trua på at vi skal over 4.

I over 2 uker har du sagt kursen 31.01 vil være høyere enn “nåværende kurs”. Det er greit du tror det, men hva begrunner du det med? Mcap er allerede høy og det er priset inn suksess alt her synes jeg. En mer edruelig kurs pre-launch og gode resultater post-launch vil sende aksjen mye høyere enn om den allerede står i 5 kr før spillet i det hele tatt er sluppet?

1 Like

Jeg tror også helt sikkert vi skal over 4 igjen. All oppmerksomhet, moment og velkjent hype lar seg bare ikke stoppe slik over natta! Og ikke kan det komme bomber som innsidesalg eller annet crap heller…

:slight_smile:

Edit: 44 mill omsatt første timen!

Nå holder eg meg ikke til plan, solgte litt Qec med minus,
Og tok enda mer Fun på 3,19
Oppe i 60k
Nå logger eg av

8 Likes

Solgte på 3,50 og kjøpte igjen på 3,18. Så tendenser til at den skulle falle en del, men det ser ut til å ha roet seg nå. Maksimalt fall fram til fredag blir nok ned til 2,70 for å teste der. Maksimalt opp er jo fortsatt 4,10 som vi ikke har kommet helt gjennom enda. Vi får se, er bare å spenne setebeltene :slight_smile:

Tror mye av grunnen til at den falt idag er at mange stop-loss røk. så en drastisk fall til 3,08 før den gikk opp igjen tidligere idag.

Streamen hadde lag, det var hovedårsaken. Da fikk de som er redde en grunn til å være redde og dermed solgte mange. Samtidig har vi fått vite at spillet kjører stabilt fra GTX og har hørt rykter om at laggen kom av et ustabilt build de brukte på streamen. Helt tullete å ikke vise det buildet vi får, menmen sånn ble det denne gangen.

Nå er det litt gøy fordi spillerne har endelig blitt positive og flokker til for å se filmene til Funcom og høre mer om spillet, og da blir investorene negative :stuck_out_tongue: Rart hvordan psykologien i markedet fungerer.

2 Likes

Sorry men jeg syntes 1 milliard er drøyt mye for CE + de andre titlene før CE har lykkes…

ca 805 millioner nå på 3.2

1 Like

Takk noen, inne igjen på 3,25. Satt i møte frem til nå så fikk ikke med meg bunnen, selv omjeg sikkert ikke hadde truffet likevel ;).

Btw 50k+ visninger bare på traileren som ble sluppet på fredag de siste 9 timene, den har truffet godt på Facebook og kommer til å fortsette veksten i views eksponensielt en stund til. Kjempe kult å se at det funker!

Og for de som er ny i aksjen, gå og se på kursbeveglser tidligere i funcom. Ikke for å skremme dere, men dere må enten ha tro på caset og tåle store svingninger, eller selge og komme dere ut…

Her er noen eksempler, det øverste er nå;

5 Likes

RSI nede på 65, litt bedre bare den ikke stikker for langt ned :wink:

Jeg får støtte rundt 3,2 kr (svak) og 2,75 kr (sterkere) i mine charts. Godt mulig 2,75 kr skal testes i morgen før eventuell ny stigning…

Rt 3,31 pustepause nå …

Er så dårlig i dette ass, solgte resterende beholdning på 3,25 nå. Typisk om den går i vei nå :joy:

Bra at PCIB oppveier nedgangen i Funcom :grimacing:

4 Likes

Jeg er ikke så redd utviklingen funcom, selger om jeg føler den er lav nok med gevinst, Har tatt ut det jeg satset i den hovedsaklig når mine stop-loss røk sist uke, investert i pcip og har nå over 20% fortjeneste der å :grin:

1 Like

Dette var jo omtrent tidenes enkleste trade… Funcom er i spill nå og volatilitet må påregnes. Ikke sitt med mer enn du kan tape, her må en ha baller av stål!

Og til dere som ble fintet ut på dagens lav, send en varm tanke til en proff trader som nettopp bagget sin uke-fortjeneste… :unamused:

2 Likes
7 Likes