Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

TRor ikke det er mulig å lage ting større enn “endowement” slideren gir mulighet for nå.

Setter han her på saken :wink: Han som lagde Shaved and Oiled, slapp akkurat male version hehe.

Edit: Det finnes allerede :wink:

1 Like

Liksom, den trenger ikke henge og slenge. Om den kan øke i størrelse hvis female character er mindre enn 10 meters away.

1 Like

Er det potensielt noen triggere denne uken som kan påvirke aksjen? Noen tanker?

Bull:
500k solgte melding
Ao steam.
Oppkjøp :grinning::grinning::grinning:

Bear
Konvertering aksjer
Salg Jebsen.

Vet aldri med Fun . Men alt dette kan komme når som helst…

1 Like

AO på steam tenker jeg gjør sånn ca ingenting, så har det ikke på min liste. Konvertering av aksjer er jeg 100% sikker på at kommer til å skje, så det er heller ikke på lista. Salg av Jebsen tipper jeg først og fremst skjer til en større investor, så vet ikke om det er så negativt.

2 Likes

Se screenshot som @Martins postet :smile:

1 Like

Potensiell negativ trigger:
Skjermbilde 2017-02-13 kl. 23.00.33

@t_h

Du må nesten se det større bildet / sammenligne med andre for at det skal bety noe, alle har falt de siste dagene;

ARK = blå
Rust = oransj
CE = grønn

http://steamcharts.com/cmp/440900,346110,252490

siden release ;

8 Likes

@Irathi i nteressant, det var jeg ikke klar over. Lett å se seg blind på en “nedgang”, men det kan jo bare være en spillertrend generelt.

1 Like

Owners: 379,021 ± 17,878

18,2 k +

6 Likes

Dette er vel salg fra fredag eller lørdag, hvis steam henger etter? Uansett bra tall. :+1:

1 Like

Hadde ikke forventet denne hahaha

5 Likes

Kan du kjøre en ny oppdatering på denne sammenligningen med web link. Synest den detter massivt for hvert døgn som går. Markant lavere bunn i dag enn i går.

Skjermbilde 2017-02-14 kl. 11.38.00

bokmert linken da http://steamcharts.com/cmp/440900,346110,252490#48h

6 Likes

Takk skal du ha!

DEn linken ble ikke godtatt på jobb nei :stuck_out_tongue:

1 Like

Haha, redirect --> Kirken.no her :smiley:

1 Like

Hva tror dere om denne uken? skal vi under 4?

1 Like

Onsdag er ikkje alltid den sprekeste dagen og q rapport er vel eneste ‘sikkre’ checkpoint eg ser. Har selv gått ut, ser etter intradagsdipper. Ingenting virker konkret nok til å holde kursen stabil før q4, vi fikk hørt litt men bare akkurat så den ikkje stuper… det er jo noen dager den kan brøle nedover i korte tidsrom, men mot all historikk kan den jo buldosere seg opp å etablere seg mye høyere også, bra spill, flinke folk… noen andre her med en mening? :slight_smile: