TRor ikke det er mulig å lage ting større enn “endowement” slideren gir mulighet for nå.
Setter han her på saken Han som lagde Shaved and Oiled, slapp akkurat male version hehe.
Edit: Det finnes allerede
Liksom, den trenger ikke henge og slenge. Om den kan øke i størrelse hvis female character er mindre enn 10 meters away.
Er det potensielt noen triggere denne uken som kan påvirke aksjen? Noen tanker?
Bull:
500k solgte melding
Ao steam.
Oppkjøp
Bear
Konvertering aksjer
Salg Jebsen.
Vet aldri med Fun . Men alt dette kan komme når som helst…
AO på steam tenker jeg gjør sånn ca ingenting, så har det ikke på min liste. Konvertering av aksjer er jeg 100% sikker på at kommer til å skje, så det er heller ikke på lista. Salg av Jebsen tipper jeg først og fremst skjer til en større investor, så vet ikke om det er så negativt.
Potensiell negativ trigger:
Skjermbilde 2017-02-13 kl. 23.00.33
Du må nesten se det større bildet / sammenligne med andre for at det skal bety noe, alle har falt de siste dagene;
ARK = blå
Rust = oransj
CE = grønn
http://steamcharts.com/cmp/440900,346110,252490
siden release ;
@Irathi i nteressant, det var jeg ikke klar over. Lett å se seg blind på en “nedgang”, men det kan jo bare være en spillertrend generelt.
Owners: 379,021 ± 17,878
18,2 k +
Dette er vel salg fra fredag eller lørdag, hvis steam henger etter? Uansett bra tall.
Hadde ikke forventet denne hahaha
Kan du kjøre en ny oppdatering på denne sammenligningen med web link. Synest den detter massivt for hvert døgn som går. Markant lavere bunn i dag enn i går.
Skjermbilde 2017-02-14 kl. 11.38.00
Takk skal du ha!
DEn linken ble ikke godtatt på jobb nei
Hva tror dere om denne uken? skal vi under 4?
Onsdag er ikkje alltid den sprekeste dagen og q rapport er vel eneste ‘sikkre’ checkpoint eg ser. Har selv gått ut, ser etter intradagsdipper. Ingenting virker konkret nok til å holde kursen stabil før q4, vi fikk hørt litt men bare akkurat så den ikkje stuper… det er jo noen dager den kan brøle nedover i korte tidsrom, men mot all historikk kan den jo buldosere seg opp å etablere seg mye høyere også, bra spill, flinke folk… noen andre her med en mening?