Man må vel til rec for å finne et selskap som har brent like mange aksjonærverdier som funcom, så er jo forståelig at mange er skeptiske.
(edit) förlåt jag är handikappad och editerade istället för att svara holmes. Jag skrev först att Hurtworld sålde 500k exemplar och att det är ett riktigt dåligt spel. Som svar till holmes: content och spelmotor
Dårlig, basert på hva?
Så du mener 80% positive reviews på Steam fra 13k er “riktig riktig dårligt”?
Ja og the forrest har jeg spilt og ser ut som et 3.rangs produkt nå. Conan Exiles ser AAA ut i forhold.
Gameplay og combat ser jeg et stort potensiale med. Det blir skill basert. Lag og rubberbanding må selvfølgelig fjernes. Fps må hele tiden fintunes for hver patch fremover. Håper bare det er mer enn spillbart. Må ikke være perfekt fps på lanseringsdagen. Det er det ingen som forventer tror jeg
Jag menar att Hurtworld inte har i närheten av den content som CE har, ingen marknadsföring och en spelmotor som påminner om quake 1. Jag tror inte det finns en möjlighet att CE säljer färre exemplar än Hurtworld på ett år.
Husk at Funcom har en fordel ingen av de andre hadde, eksisterende fans og kunder. Mange av de.
Og mange haters
De får en ekstra boost fra start som tar de opp på listene som er det beste utstillingsvinduet påstår de…
Noen som vet om @stregen har kjøpt ? For de som husker han ^^
Haters på spillforum er med på å gi hele spillbransjen et dårligere rykte. Jeg klarer bare ikke sånne. Bare chat i et vanlig pvp game får meg til å skjemmes. Hva er galt med folk?
Ikke blitt Innsider enda??
Men da får du jo ikke se hele denne grafen!;
Hva fanden betyr de strekene? - Innsiderne vet!
@pdx får jeg gratis medlemskap nå?
Vis ce klarer et salg mellom 1-2 mill. Er d da mulig at funcom kan klare en kurs på 10kr??
Kommer an på tidshorisont du har på salget
Vis salget skjer iløpet av 1 år
Hva tror folk om mandag? Har ett snitt på 3,08 etter eg solgte meg ut i panikk(med god fortjeneste) for en stund siden… Men lurer på å selge og kjøpe om aksjen stuper sånn som den har gjort i det siste? Men igjen, har jo vert helt enormt med svingninger i det siste og eg med min dårlig kunnskap til T.A. osv sliter jo en del med å treffe dette
Det er umulig å si hvordan markedet tolker launch og forumet tolker launch. Men noen antakelser siden du spør:
a). De fleste som skal ut før launch er ute.
b). De fleste som skal sitte, sitter men noen (som meg) vurderer å vekte opp en del.
c). En god del tradere har inntatt aksjen.
Summen av dette vil jeg mene tyder på en del opp, om ikke mandag så utover uken. Jeg satser i allefall penger på at kursen er høyere fredag om en uke enn det den var nå på fredag.
(Kan legge til at vi har nokså likt snitt )
Ja, er vel flere som skal ut for launch, men håper egentlig mange av de som hadde planer om å selge seg ut, faktisk er ute allerede…Blir spennende og håper kanskje på en dipp så eg kan få litt mer ut av studielånet
“When the going gets tough, the tough get going?”
Glad jeg har cash. Tror det kommer kjøpsmulighet rundt 11-13 hvis det ikke kommer meldinger eller nyheter før det. Så knaller det oppover en uke i strekk