@Duogdu takker
Tror eg blir sittende med dei siste aksjene eg, utover dagen vertfall
Herlig Hahahahahahahaha!
Jeg vil påstå Nano har større potensiale enn Funcom på lang sikt, kanskje PCIB også, om de lykkes. Men Funcom er nok “sikrere” i den forstand at aksjen skal mye opp på kort sikt mens de andre to er avhengig av positiv news (news kommer i nær fremtid).
Du anbefalte meg å selge Biotec - jeg kjøper Funcom for disse. Siste jeg sjekket GIG lå den ved et brudd / bunnpunkt. Jeg ville solgt GIG og satset på Funcom (sikrere bet, om en på 3-6 mnd sikt). Vet ikke hvor langsiktig du er.
Funcom har veldig liten risk opp til 14kr nå…
Utdyp? (8 tegn osv)
Så lenge spilldata er så gode som nå og holder seg er nok ikke nedside-risikoen så høy som vanlig i funcom. Skulle dataene begynne å falme litt blir plutselig nedside-risikoen høyere igjen. Alt avhenger av spilldata nå.
Solgt Gig med tap og kjøpt 29k Fun 4,4 og 4,34 tror jeg det ble.
Dette må feires med ny bil @Nocturne
Funcom forventet salg blant topp 10 innen sjangeren og sa selv etter release at salgene og pågangen overgår deres forventninger. Da lukter det topp 3 synes jeg.
Selger de nå 50k+ første dag. Så er det fort 500k på en uke eller to. Da snakker vi fort bestselger innen mars og vil lett få solgt 1m på Xbox og PS4 også når de lanseres. Var klar over at 2016 ble god jul, men nå kommer jula tidlig for 2017 ser jeg.
Gratulerer - jeg tror det var lurt valg. Jeg har kjøp inne nå på 4.30-noe. 20k til. Da er jeg lastet med det jeg kan. Har bestemt meg for at jeg ikke kan selge Nano. Klarer det ikke. I likhet med @Larsen WRE skal Nano sikre min pensjon
Kan komme øverst på tronen.
Med tanke på salg ila dei første 24 timane - sammenlikna med dei med mest solgte… så ligger vi an til førsteplass?
Prøver berre å tenke ut gode grunnartil at det skal dabbe av…
Ce solgte 50% mer enn ark på dag 1
Jess, og då blir det store spørsmålet… Skal vi fortsette salgstrenden, eller skal vi dabbe av?
… fordi om vi fortsetter så blir det jo for sjukt. + Xbox og PS4…
Her har nok Funcom en del fans allerede. Det kan kjøre salgstallene litt ekstra første dagen.
Dere må fa… ikke finne på å selge nå med det vi hvet nå! Pokker vi ligger på førsteplass på steam, vi veksler mellom første og andre plass på Twitch. Jeg har lastet opp mere på to forskjellige kontoer i dag. Kall meg gærn men Funcom sitter med en blockbuster med CE. Ennhver får gjøre det som føles best for seg selv. Jeg tror dette er aksjen som skal forandre min økonomi for alvor. Snitt nå 2.16 Mener dere helt seriøst att dere ikke har tenkt å bli med på reprisingen av “nye” Funcom?