Så lenge han tenker stort å vet hva han gjør kan jeg godt bli en følger,
Var det han som estimerte en pris på 14kr??
Så lenge han tenker stort å vet hva han gjør kan jeg godt bli en følger,
Var det han som estimerte en pris på 14kr??
Jeg har jo delt synet hans og sagt at Funcom skulle selge 320k pluss/minus til påske, ser ut til at det går greit. Det er jo basert på ting jeg har skrevet om AoC fans og Funcom lovers som trolig har bidratt til boost. Men jeg er risikovillig, og det har betalt seg bra nå, ikke så bra tidligere
Bagger er en litt spesiell type, det er mye som bare er spill for galleriet kan du si. En slags online personlighet som brukes til å påvirke sentimentet. Men i bunn og grunn kan han en del og han har tjent bra på tradingen sin i Funcom på tross av et par bom, kom seg blant annet ut alt for sent etter LMO floppen.
Han har også advart mot Starbreeze siden kursen var sånn ca 5 kroner. Så snakk om å koste folk penger…
Nja. det er ingen andre enn seg selv man skal klandre for feilaktige investeringer.
Satt aldri igjennom LMO hadde aldri trua på at den skulle lykkes.
Men han har rett i at Funcom har potensialet til å gå lenger, litt av potensialet har de vist, nå ser vi om de kan forsette denne progresjonen med denne og de kommende prosjektene.
Det er sant, men jeg ble jo klandret over så det var et apropos
Det jobbes hardt med problemene, kjekt at de informerer om status
Kan vi ikke holde forumet fritt for diskusjon og gjentagende prat om Bagger, opprett en tråd på HO og ta det der
Uansett jeg lar bagger, være bagger, men dere drar det tøyset inn her
Litt enig med Holmes her. La det som skjer på HO skje på HO. Så holder vi fokuset her! :=)
Av ren interesse, hva slags perspektiv har de forskjellige her? Jeg har egentlig et kort perspektiv, og vurderer å selge allerede nå (mellom 4,9-5), men det er noe som sier meg at vi skal oppover i morgen også…
Jeg har et langsiktig perspektiv, men tenker at jeg kanskje har mer aksjer på et senere tidspunkt. Begynte å kjøpe litt nå for å teste litt og for å ikke stå helt uten aksjer.
Ca. 1 time nå til kursen står i ~ 6. Kommer jo an på hvor dårlig tid du har…
Middelslang, sånn 6 mnd ish! Kursmål? Ingen aning! Lyst på 7-10 da men
Kommer den på 10,3kr så er jeg ut, ser jeg lyspunkter er jeg der ellers ut. Da har jeg nok til å nedbetale Hus lånene mine og studielån
Når er første kvartalsrapport salgstallene vil komme med i?
I mai kommer q1 rapporten
Da har vi brutt 5,00
Edit: Høyeste per nå (14:17) er 5,07, RT er 4,97.
Q4 kan nok by på positive tall, kan være en trigger
Hvilke positive tall? Kommer Exiles med der?