Den norske listen, der er vi på andre plass
Kan se på nett her i allefall:
http://store.steampowered.com/search/?l=norwegian&os=win&filter=globaltopsellers
John Holmes
Har du noen link? Mista alt jeg hadde her
Takk på forhånd
Fantastisk!
Ty
Steamdb är riktigt kul att greja med, blir intressant att följa den här kurvan framöver som visar antalet spelare (datan sträcker sig bara till 31:e:
Antall spiller topp/dag
ARK dag 1: 12576
Dag 2: 30908
Dag 3: 36860
Dag 4: 42540
Dag 5: 53152
Dag 6: 64977
Dag 7: 62815
Conan Exiles Dag 1: 32980
Dag 2: 40,333
Dag 3: ?
Noen som vet hvilken dag i uken Ark ble sluppet?
Tirsdag (8tegn)
92k owners -tolkar jag det riktigt då?
Nei du kan med sikkerhet legge på en god del! dette er ikke nøyaktige tall før det minst er gått 3 døgn, jo flere dager jo mer nøyaktighet. så jeg tipper i helgen, lørdag søndag så vil tallene bli mer og mer nøyaktig! tipper vi er nærmere 150 k enn 100 k
Lasta mere i dag, sitter nåmed flere enn jeg hadde før release
Ok, det är så den fungerar -tack för info!
Vi må regne med et raskt “dypdykk” i kursen i dag, sannsynligvis rundt lunsjtider hvor kursen normalt er svakest.
Litt manipulering for å trigge en del Stop Loss og deretter laste billig.
Rent teknisk så skal jo aksjen “roe” seg litt nå og konsolidere før videre oppgang, men dette er jo Funcom og de få indikatorer vi har på tall så langt virker jo svært gode. Vil etter alle solemerker så lang bli et spill som selger over 1 million dette, og da skal jo aksjen re prises en hel del til.
Ville vært hyggelig om Funcom kunne bekreftet den vellykkede lanseringen også i en børsmelding, men regner med at de snart kommer med noe slikt og også gir tydelige indikatorer over hvordan det går. Gjerne med en indikasjon på at tall så langt tyder på at de kan nå “øvre del av eget target range” om utviklingen fortsetter som nå.
Og så må vi ikke glemme at spillet vil selge år frem i tid og ikke alt gjelder hva de selger de første 14 dagene her, selv om jeg tror disse tallene også vil bli bra. Når en så langt har startet med høyere salg enn markedsleder i sjangeren ARK.
@burnside jeg prøver å holde sauene på HO oppdatert…
keep it bumped http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2364118
Får se om vi rekker å svare
Dagens Næringsliv tok kontakt med driftsdirektør Schreiner torsdag morgen for en oppdatering, men har fått beskjed om å sende spørsmål på epost.
- Så får vi se om vi rekker å svare iløpet av dagen, sa Schreiner.
Schreiner trenger hjelp til å svare på spørsmål denne gang
bra, bra !