Hjalp og sende hu en Mail
En smule “ironiserende” i kjent stil.
Hegnar er flink på tradisjonelle aksjer (shipping f.eks), men nyere teknologier verken skjønner de eller har noe til overs for og det reflekteres i den redaksjonelle linjen gang på gang.
Dårlig skjult misunnelse over at “virkelige verdier” som i andre sektorer ikke gjør det like bra kurs messig ?
Kan nok ikke vente mer fra den kanten men det de skriver blir nok mer sant enn de tror
Problemet for Funcom er at de selv ikke kan si at det er en vellykket lansering. Fordi de må ta hensyn til hylekoret som er en liten minoritet, men roper høyt når noe de ikke er fornøyd med presenteres som overveldende positivt uten at bevis blir gitt i samme setning. Med salgstall svart på hvitt og ferdig stabiliserte servere kan Funcom komme med den meldingen
Uansett handler Funcom aksjen nå bare om å sitte med tålmodighet. Informasjonsflyten ut til markedet uten nyheter skjer ikke på et par dager. Heldigvis har vi tilgang til dette forumet, og vet det markedet får vite når Funcom kommer med offisielle meldinger.
Enig, spillet er ikke en suksess før de får løst serverproblematikken.
Så det vil være nærmest provoserende for spillkjøperne om funcom går ut og sier de er fornøyde.
Så er neste punkt på lista sånn jeg ser det hvor lite bygg tåler, så man blir lett raidet.
Dårlige animasjoner, blodeffekter og lignende er bare filleting.
Har fortsatt ikke sett noen klage på innholdet enda, så jeg håper funcom har fullt fokus på å fikse de ovennevnte feilene og ikke bruker ett sekund på nytt innhold inntil de er løst.
Som forventet og beskrevet over en liten “dipp” rundt lunsj som vanlig for aksjen.
Tror forøvrig Funcom av forsiktighetshensyn venter litt med å sende ut melding om den vellykkede lanseringen og gjerne samtidig indikerer oppnådde salgstall. Som du skriver over “salgstall svart på hvitt”, og gjerne melding innen 14 dagers tid.
Bygg tåler en del nå. Man må spille ca 10 timer for å få tak i våpnene for å kunne bryte ned en dør det tar 20min spilletid å bygge. Tidligere var det en bug som gjorde at spillere kunne slå ned vegger med fists. Det ble patchet ca 8 timer etter at det ble oppdaget Mulig de kan gjøre det lettere å få tak i tier 2 byggematerialer, men sånn jeg ser det synes jeg det ser balansert ut nå.
En klage fra en streamer var at man kan ødelegge dører etter noen timer som du sier, men tar dager før man kan bygge dører for å forsvare seg. Altså risikerer man at basen blir raida ofte frem til du er lvl 26/27 og kan bygge solide dører.
Ja jeg tror mye av klagene er fordi folk assosierer steinvegger i conan med steinvegger i ARK, mens det egentlig må sammenlignes med thatch vegger.
Men det er maange som klager på det sånn det er nå, så en justering må til.
Når det er sagt, jeg koser meg med spillet, spiller på en privat PvE server så det lille jeg opplever av lag er ikke plagsomt og det er heller ingen som river ned byggene jeg bygger.
Må krangle litt av og til med å få meg logget på serveren.
Det må alltid finnes en mulighet for å kunne bli raidet for å holde spenningen oppe og holde spillerne online. Det øker også behovet for å samarbeide for å overleve, som jeg synes er den beste delen ved dette spillet så langt. Men alle har selvfølgelig sine ønsker og frykter, forstår det Er det mange nok som vil ha ting lettere og tryggere “across the board” så skjer det sikkert noe, men skjønner ikke helt vitsen med det. Conan Exiles er ikke et spill man skal runde, det er et spill som handler om nået og hva man gjør med det.
Tror de som vil komme seg til det beste i spillet fortest mulig ikke har gjort det før i andre slike spill og vet hvor mye mindre gøy det blir når man er sikker. Absolutt beskyttelse fjerner poenget med raiding og pvp, det er derfor vi har pve servere hvor dette er tatt hensyn til.
När kartan är klar med 53square km så finns det ju mkt mer utrymme att bygga sin bas på, nu är det ju rätt tight
Ark har gått forbi CE på global sales på Steam.
inte på global väl? Uppdaterar här men ser inte
får den forsatt opp som #1 her på global
Derfor jeg har lagd forumet… for å lure folk Litt morro må man jo ha…
FAN der solgte jeg hele beholdningen pga PDX