Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Takk for aksjene dine :wink:

4 Likes

Først Dahle i Nano, deretter Schreiner i Funcom og så Funcom igjen ved Tekinvestor admin.

5 Likes

Din rakker :wink:

¯_(ツ)_/¯

3 Likes

Min købsordre gik ikke igennem :frowning: du må prøve igen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Takk for hjerteinfarktet @pdx :slight_smile:

men har noen en oversikt over andre plasser en steam spillet er til salgs ???
tror vi fort glemmer at det at den ligger på topp global seller på steam er positivt, men hva om den ligger høyt oppe på andre plattformer ?? :open_mouth: :slight_smile:

Greenmangaming, humble bundle store etc.

Edit: men det er ikke særligt afgørende for det er vel steam keys der sælges, så man kan lige så godt bare følge CCU og steamspy

2 Likes

https://www.greenmangaming.com

1. Plass på Most Wanted
  2. Plass på Best Seller bak Mystery Pack som er 94% av på

:smile::smile::smile::champagne:

1 Like

64.8 % positive reviews nå

4 Likes

Nå blir jeg “han der fyren”, men la gå, jeg ser 64,9% :smiley: aldri feil å spre glede håper jeg da! Deilig å se at vi har en klar og positiv trend knyttet til dette

3 Likes

Greenmangaming er jo en liten side som er uvesentlig i det hele og store.

1 Like

Alt hjelper :slight_smile:

Topplisten til steam i en time betyr mer.

Ny artikkel på E24:

Nå kom det en patch med et par viktige fixer, men fortsatt ingen løsning på hovedproblemet.
Men jeg tror dette er nok til at vi kommer over 70% i user ratings.

Removed network congestion from big buildings, reducing lag
Disabled random NPC taunts during combat
Fixed an issue with some players getting stuck after character creation
Fixed a bug where loading screens disappear (showing main menu or the world)
Fixed incorrect settings on port values for servers, making it less likely you will be disconnected when entering a new server
Added a “Show full servers” checkbox to the server window
Introduced a possible fix for building pieces not loading properly
Graphics driver check on startup, encouraging you to update if needed
Several other minor tweaks and improvements

1 Like

ingen vits for e24 å ta med at funcom forsatt topper salgslistene …neeeida :rage:

1 Like

Det er ekstremt mye motstand her rundt 4.40-4.50 så det er naturlig med en pust i bakken. Alle tapere fra LMO tiden skal endelig selge seg ut i null.

6 Likes

Bare å selge seg ut nå, blir ikke noe action før det kommer positive salgs tall på Qx raport :slight_smile:

Det är nu man ska passa på , köpa dippen. Det går ju otroligt bra med försäljningen och bara dem får rätt på servers och rubberbanding så kommer det bli riktigt jävla bra, även om det redan har slagit mina förväntningar :slight_smile:

1 Like

Gleder meg skikkelig til Funcom skal publisere faktiske salgstall. Jeg tror de vil gjøre på 500k eller evt. 1mill hvis mulig ila feb. I dag var antall solgte på steamspy opp 60k fra i går. Dvs. at vi kan få 150k eiere på steamspy i morgen. Da er det bare en uke til vi er på 500k og målet er nådd : ) for å forsvare kursen. Da får Funcom 85 000 000 i inntekter på 2 uker og har ganske god tid på å øke disse inntektene ila året. Bare tenk da på XBox og PS4 lansering. Blir veldig lett å selge 1mill i år for å si det sånn : )