Ser estimert salg er 217.251 pluss minus. Har en følelse av at de steamspy-tallene ikke er helt til å stole på?
Han sa for leeenge siden, da vi vaket i overkant av krona at vi skulle mellom 4 og 6 til release, her inne vasr vel estimatet i snitt 2-2,5? Så da veit jeg ikke jeg…
Se på estimatene hans rundt LMO, eller The Park, eller HS.
Fyren er skada
Når man spår det samme gang etter gang, vil man jo som regel treffe en gang.
Fy fader Funcom har virkelig skutt gullfuglen:moneybag:Er så sykt fornøyd med at jeg kjøpte meg inn igjen:grin: Til uka ser vi 6-tallet:+1:t2: Om Funcom kommer med en oppdatering til markedet angående salgstall, da eksploderer det. Vil uansett bli en vill reise dette året med alle triggerne:rocket: God uke folkens og takk til alle som bidrar:clap:t2:
Ho har ikke så Mange Subs But I LIKE HER… !!!
Ho sier blant annet, at dette er et spill ho lett kan spille i 24 timer i STREKK…
Kiwion? 8 tegn
Shandab3ar. Har ikke fulgt henne
Så Kiwion har brutt prinsippet sitt med ikke å vise bilde av seg på Twitch? Skjønte vel at det rekordhøye seertallet hun hadde denne uken pga CE (kjørte privat server) kan bli enda større. Hun er flink men hadde allerede en del sjåvinistiske kommentarer, blir vel ikke bedre nå. Dessverre.
@Nocturne fra 7:50:00 ca! Sjekk denne videoen Layers of Fear [Mobile VR] #ad Conan After! https://www.twitch.tv/videos/119768156?t=28356s
7:53:00 så begynner de regnestykke sitt
Veldig bra. $4.5 mill. på 6 dager estimerer de. Men de har ikke tatt med Unreal royalties og Conan IP royalties. Men la oss si 4 mill da. På 6 dager. Hvor mye klarer man på ett år?
Ikke 6 dager. 5
4 mill dollar i uka, 50 uker=200 mill $. Uten xbox etc. 1.7 milliarder NKR det. Ikke så verst eller? $$$$
Hegnar inlägg ^^
Akimbo, mitt innlegg? Bare regnet videre konservativt på de tallene som ble lagt fram i tråden her. Forøvrig nesten 5.500 flere spillere online nå enn samme tidspunkt i går
Det er vel lite sannsynlig at CE vil selge like mye de neste 49 ukene som det har gjort de første dagene. Da blir det ikke en konservativ utregning, veitdu.
Hvis du regner Xbox inn i de tallene så er du ikke så veldig off
Derfor 50 uker, og 7 ikke 5 dager. Og ingen xbox. Og ikke 4.5 men 4 mill.
Si at de selger for 1.2 milliarder da, ikke så verst det heller da?
Men det er klart, et drømmescenario det hehe. Selger de mellom 1 og 2 millioner spill i år er det jo suksess så det holder, og kurs deretter vel?
Nuvel, det er jo en enorm forenkling. Vi må regne med at salget avtar en del fremover, og i allefall fra 14.februar…?