Nok en artikkel i håp om å få noen til å selge seg ut billig. Blir kvalm av mindre enn slike ting. Hold på aksjene fremover. Ikke la dere lure ut nå når Funcom endlig har truffet blink. Dette ligner veldig på et “bestillingsverk”.
Mulig du kan få kjøpt deg inn i morgen @Kronn etter “drittpakken” til Finansavisen. Sikkert noen “redde” småsparere som biter på halvsannhetene i artikkelen. Kan fort bli noen stop-loss raid i tillegg…
La ut denne jeg:
Fryktelig lite nyansert og gamle steamspy-tall også. Hva med utviklingskostnadene som er gått betydelig ned f.eks.?
Hmmm, kom på et annet uttrykk som har noe med leggen å gjøre. Hadde passet bedre.
Eg ringte Hegnar og ba han pent om å lage en artikkel med litt negativ vinkling, sånn at eg m.fl kan kjøpe igjen etter å ha solgt fredag
Et bestillingsverk fra kapitalsterke krefter som ønsker billig inngang før aksjen igjen skyter fart.
For noe jævelskap av disse finansakrobatene, blir kvalm av mindre. For noen løgnere og fulle av dritt, de representerer alternativ fakta😱ikke la dere lure småaksjonærer. Jaja, har selv ett lavt snitt, men syns det er dritt om noen taper mange tusen i panikk i morgen pga. en artikkel i en dritt avis, som jeg akkurat sponset med 44 kr😛
Hvis aksjen skulle falle imorgen, må vi følge nøye med når store poster blir kjøpt før den snur igjen. Hvis de kjøpene kan spores tilbake til Hegnar-banden, så blir det ugler i mosen
Kan/bør Funcom kommentere slike artikler og antydninger med konkrete salgstall? Håper de snart kan komme med noe info til markedet!
Billyp, ja synes jo de må kommentere og dementere ting som er feil i sånne artikler! Og noen tall hadde vært greit å få fram i den sammenhengen.
Tall fra Steamspy i natt vil være kanskje det dobbelte av hva de bruker i artikkelen.
Generelt flere positive ting i den artikel. Hvorfor spilde tid på den?
Bemærk. Det her da bull:
“Vi har naturlig nok skallet litt av beholdningen underveis, men ser nå etter de første lanseringdagene at det videre potensialet fortsatt kan være betydelig, sier Lorentzen”.
Han bør vel være bull med tanke på at Storebrand fortsatt sitter med 10 mill aksjer
Edit: Forøvrig meget interessant å høre at han benytter akkurat de samme kilder som oss. Leser sikkert her inne og
Storebrand er vel ikke happy go lucky i forhold til sine investeringer. De har troen etter nøye vurderinger.
Når vi får slike førstesider så er det på tide at Funcom offisielt oppdaterer markedet med hvordan lanseringen gikk.
Ingen offisielle opplysninger er kommet enda med status etter lanseringen tross alt. Tenker da på børsmeldinger som rette kanal for slikt.
Om vi får en dupp i morgen handler også jeg mer😜Selv om jeg liker det ikke med tanke på at noen kanskje selger med tap pga. av en dritt forside. FORSIDE!!! pokkers fittetryne.
Ja har tatt meg noen øl idag😊
@Kalle lov å slukke sorgen av den der forsiden… men blir kanskje en bra inngang til imorra tidlig da. Jævli synd for de småsparerne av oss som faller for den da, skjønne godt nervøsiteten som 1 måneds fersk aksjehandler… går til slutt oppover uansett!
Ingen grund til at blive bekymret over en avisartikel, som intet specielt indeholder ud over gammelt stof og en bekræftelse af den gode lancering.