Eg må ringe Trygve igjen, artikkelen ble ikke som tenkt
Haha .
Solgte 60 k på 5,18
Ute med 20k på 5, 80k igjen Greit å ha litt klart når/om duppen kommer
5,8? kursen var vel aldri så høyt
5,80? Steike meg…
Hvis dere tar og leser posten litt saktere en gang til, så tror jeg dere spotter feilen
@Evilfreud @Pytt
80k igjen. rebus
Har ikke solgt noe jeg
Helt ute i påvente av dupp
Prøvde å se litt på hva som er “bankers” for Funcom nå:
Nå har de solgt 250000.
Om vi nå har 30-40000 salg per dag i 5 dager til så har Funcom solgt:
150000 ekstra.
Da er vi på:
400 000 etter 2 uker.
Så vil salgene nok droppe ned til kanskje 2000-4000 per dag i snitt utover året.
“Problemet” er at det blir minimum 1mill solgte i 2017. Potensialet for å selge mer med rabatter osv er veldig høyt. Man ser at hvis man kjører et stort salg når man har neste store update så kan man komme opp i samme salgstakt som man har nå ved launch. Da kan man selge 250k til på en uke. Ganske crazy, men veldig artig.
Følgende andre faktorer vil drive kursen:
Når Steamspy øker dag for dag og salg per dag er over 2000.
XBOX lansering
Nytt spill fra Durham
PS4 lansering
Duppen var på 4,82. Håper vi ikke ser lavere enn det i dag. Jeg fikk ingen aksjer, men er fortsatt forbanna på fitteavisa og redaktøren der. Er det mulig å anmelde?
Jeg vurderer det samme og anmelde… saken til politiet. Om det er mulig…
Skal llavere enn det i dag. Wait and ser. Tipper vi får et skikkelig s/l raid
Steam summer sale - ikkje bekrefta, men det er nærliggende å annta at dei kjem til å kjøyre 10± % rabatt på spillet og selge fleire gaaaaanske bra i Juni.
Pareto smider 1,5 millioner aktier. Det lægger en gevaldig dæmper på festen. Anderledes kan det ikke være. Glem nu den finansavis. Artiklen var bull.
Ikke faen om den var bull når du så den framsiden. Den hentydet jo at det kom til å skje igjen. Ser ut som det gikk greit, men allikavel. Blir forbanna om noen stakkars kjøpte over fem i dag og solgte i panikk på 4,82 med det volumet. Faens fittetryner🖕🏻
Ikke solgt en dritt. Om tre mnd skal vi selge nye 300k i løpet av ei uke på x-box. Å i mellomtiden har vi solgte mange tusen till på Pc
Tenk heller slik at de gjør folk en tjeneste her. Det blir greit å komme inn. Neste gang de skal skrive artikkel har Funcom kommet med salgstall på 4-500k på 2 uker. Da får pipen en annen lyd skal du se. Så for oss som kjenner caset fundamentalt er dette bare bra og en kjøpsanledning. Ville vært annerledes om det var hype, men nå er det fundamentale faktorer som holder kursen.
Joda jeg skjønner det og syns ikke synd på meg selv eller andre her. Men hva men han som har investert komf. pengene eller den lille pensjonen sin og ser den forsiden og kurs går fra 5,19 til 4,82 på det ville volumet…nok om det, om noen lager en mal på anmeldelse blir jeg med å sende den inn.