Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er ikke plass til så mange andre enn pareto som handler med pareto :stuck_out_tongue:

Selv om Nordnet er størst på omsetningen i dag :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det 200 tallet altså… kan noen gi en forklaring på hvorfor dette ikke er manipulasjon? (det er greit å ta den diskusjonen nå når kursen er på vei opp så vi ikke virker bittre) =)

1 Like

er det noen som mener det ikke er manipulasjon?

Det er kun når aksjen går andre veien det :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Er man trader, så er det en god idé blot at følge i hælene på Paretos kunder. De kører den bare op og ned som det passer dem. Det samme sker i så mange andre norske aktier med mange private investorer inde over. F.eks. i QEC.

Jag blev nervös och sålde idag. Kanske gjorde jag fel men jag måste gå efter min magkänsla. Har spelat 10h om dagen nu sen det släpptes och jag måste säga att spelet knappt är spelbart i sitt nuvarande stadie. Det är buggar i allt man gör. Netcoden är förfärlig, det enda sättet att lösa det är att relogga och då är det hög chans att spelet kraschar när man loggar in.
Jag tycker spelet har mycket potential men de släpptes för tidigt och jag tycker de skulle testat det mer innan. Med det sagt så betyder det inte att det kommer sälja dåligt, men 30k försäljning igår när jag förväntade mig rekord gjorde mig väldigt nervös. Tror försäljningen idag kan vara riktigt dålig ikväll och vågar inte vara kvar om lämmeltåget ska sälja samtidigt imorgon. Lycka till alla.

2 Likes

Syntes spillet er veldig spillbart jeg men. Vi er en gjeng kamerater som nesten ikke klarer å legge spillet fra oss :slight_smile:

Du har rett i at vi må følge nøye med på antall salg / spillere fremover for å se utviklingen.

2 Likes

Hva tenker du om at folk legger så mange timer på spillet?

2 Likes

Ja reagerte også litt på “spilt 10 timer/dag” og “spillet er knapt spillbart” :stuck_out_tongue:

5 Likes

Btw, bunnen i dag i antall spillere er som vi ser litt lavere enn i helgen, men det er forventet. Mandag er som regel bunnen i uka. Noen ganger er det onsdag edit: eller tirsdag forhåpentligvis.

1 Like

Jeg vet ikke hva som er normalt salg på en søndag, men jeg vil tro at de fleste som skulle spille i helgen kjøpte spillet på Fredag eller Lørdag. Det ville iallefall jeg gjort :slight_smile:

Skal uansett mye til for at en ikke skal kunne selge i området 500-700.000 spill bare denne måneden selv om tempo naturligvis kan avta noe…

1 Like

Jeg regner med 1mill første måned slik ting ser ut nå, muligens litt over om den nye biome patchen kommer før det har gått 1 mnd.

Godt mulig.

Pleier alltid å sette nøkterne mål, kanskje litt for pessimistisk…

Å si at spillet er knapt spillbart er jo helt useriøst.

11 Likes

Vad har ni för riktkurs kommande månaderna? Har haft lite koll på bolaget för länge sen men nu måste jag göra läxan på nytt och läsa på lite tror jag. Ser spännande ut :slight_smile:

Ark solgte rundt 1 mill første måned, CE tracker til å selge endel dårligere enn ARK.

1 Like

Kom ikke ned helt der jeg hadde ordre på morgenen, flyttet den oppover til lunsjtider og fikk fylt på litt på 5,20😊 Funcom selger millionen før påske og da kommer Xbox også. Jeg digger spillet👏🏻

1 Like

Til og med hegnar.no skriver positivt nå.

“Oppgangen kommer etter en vellykket spillansering”

:grin:

Alle sammen kjøp👍🏻

Sinnsyk oms da, noen som har noen tall for oms rekord i Funcom ?