Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Finns det några analyser där ute någonstans? Vet inte riktigt vart jag ska leta på norska sidor så om det finns får ni gärna hjälpa mig… :wink:

Ny artikkel på Hegnar: http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/02/Skyhoeye-forventinger-til-nytt-Funcom-spill

Tittelen på forsiden

2 Likes

@Onns ser du endelig har fått deg jobb som journalist? :slight_smile:

3 Likes

– Vi har naturlig nok skallet litt av beholdningen underveis, men ser nå etter de første lanseringdagene at det videre potensialet fortsatt kan være betydelig, sier Lorentzen til Finansavisen.

Med andre ord oppgang?

1 Like

Kjære Gud i himmelen, la Funcom komme med en oppdatering til markedet i løpet av uka. Nå er det så mye løgn å fanteri i denne verden at du må la sannheten skje slik at det gode vinner. Amen😊

Spillet ikke spillbart, din amøbe, satt 6 timer igår og spillet fungerer. alt er ikke perfekt, men det er ingen. Apekatt

Sånn går nu dagan, nei må nesten jobbe litt nå😂

Det er jo en fyr i DN som åpenbart har en torn i siden mot NANO, så at noen er forbanna på funcom hadde ikke overrasket meg.

Når og hvis NANO går i taket igjen skal han får høre så jævlig på twitter.

1 Like

Ark solgte rundt 1 mill første måned, CE tracker til å selge endel dårligere enn ARK.

hugs at dei fekk kjempehjelp av steam summersale!

Rust solgte 1million på 2 måneder, heeelt greit om vi matcher det synes jeg.

9 Likes

For all del

24k online, på vei til å nå fredagstoppen på en mandag :open_mouth: Det er gode nyheter ^^ Veldig få spill det skjer i :slight_smile: Er nok en naturlig virkning av at spillerbasen er i sterk vekst siden spillet fortsatt er såpass nytt og at user reviews er på god vei opp, 67% positive nå :slight_smile: Vi har blitt forbikjørt av Rainbow Siege på 50% rabatt, men ligger fortsatt klart høyest av spill til full pris, og til og med ARK har ikke klart å slå oss med sin 67% rabatt som går ut i dag ^^ http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers

Opp 449 spillere til på den tiden det tok meg å skrive innlegget ^^

9 Likes

Ser at suverent største nettokjøper i dag er Instinet Europe Limited (INT). Ser også at største netto selger med klar margin er Pareto Securities AS (PAS). Noen som har noen kommentar?

Pareto kører den op. Sætter så en short. Presser den ned. Køber så på fra bunden af. Det cirkus vil de blive ved med i aktien lige så længe volumen er stor nok.
Retteligt er det vel store kunder hos Pareto som kører løs på denne måde.

Jeg bommer alltid på mer kjøp😜 Men synes disse journalistene er noen jæ*** fi*** tryner. Jaja helt sykt at de får holde på.

2 Likes

Hvorfor denne bitterheten over en artikkel ?
Presterer selskapet, enten det er Funcom eller andre, så vil aksjen få den verdien den skal ha, uavhengig av som skrives.
Forstår at man kan bli fortvilet, men stol på caset og hvorfor man mener aksjen Evt skal lenger opp, å unngå å bli “fintet” av det man mener er feil, så vil det jo ikke ha noe å si, annet enn i ett kort perspektiv

9 Likes

Sett fra HO: Hegnar.no skal snakke om Funcom på Hegnar TV idag.

Stemmer det?

Hehe, blir sikkert hysterisk morsomt hvis de skal snakke om antall salg og så refererer de sikkert til tall for antall samtidige spillere eller noe sånt.

1 Like

Jeg tenker å høre på denne her iallefall, hvis jeg ikke blir forstyrret. :slight_smile: