Vi skal ikke undervurdere effekten av nakne karakterer i CE : )
Jeg sletta kommentaren da jeg ser at det spekuleres i at det kan være feil med linja til denne personen også. men det skjedde midt i en puppescene =)
Kanske det, men det måste väl finnas några “twittertraders” i norge också?
Tog screenshot på den här tidigare idag, fin blockering där. Det är svårt att göra något när det finns några med såna mängder som de slänger fram och tillbaka i orderboken.
Imponerende med mer enn peak fredag på en mandag. Mer enn jeg hadde ventet hvertfall. 43.4 k spillere online nå
Det hender jo jeg kjøper 1000 k aksjer
Tenkte mer på når jeg skrev jeg solgte 5000k PCIB til 25kr
hehe, den gjorde så vidt det og jeg gråter ikke
Se effekten CE har på Age of Conan:
Tror du folk har kjøpt feil spill? De skal ha CE og så kjøper de AoC?
Du tror ikke CE har en synergieffekt opp mot AOC? Følger jo med ekstra stash til AOC i Barbarian-utgaven også.
Jeg bare spøker - men det er jo to vidt forskjellige spill, så vet ikke om målgruppen vil være den samme? Jeg synes det også er veldig rart folk kjøper et spill som er 10 år gammelt snart. Men de har vel oppgradert det til 2017 standard ?
Det er mange spill som er 10 år gamle jeg aldri ville vært foruten. Og AOC er ett av dem Det holder vann i dag. Spesielt pvp Capture the flag mode. Konge!
Til hvilken pris?
Hører på en del streamere når de svarer på spm fra de som ser på , hva spill de spiller så er det mange som har svart , “Øøh age of conan” så er nok sikkert noen som har kjøpt feil
Kjøpt? AoC er jo gratis
Ja eg såg det
Haha! Gøy når man får rett i sine predictions:
“Vil anbefale alle å sjekke rundt 22:00 for å se toppen hver dag og 01:30 for å se oppdaterte estimater på salg. Forventningen fra de av oss som følger caset tett ligger rundt 42-44k peak i dag og ca 35k solgte/dag denne uka. Da når vi 500k solgte på søndag.”
Lager en mini serie fra Tekinvestor serveren til Youtube. Guide-videoene jeg la ut fikk såpass oppmerksomhet at det kanskje er på tide å lage litt Youtube-videoer igjen på kveldene framover
44.000 spillere i kveld, bra det på en mandag!
Linkylinky