Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hadde vi vist det hadde alle vært super rike.

2 Likes

Hva er inngangen din?

Snitt på 3.76 så er fortsatt i pluss…
Men lurer på og selge… men tror jeg har is i magen !

1 Like

Ikke så galt jeg hadde 3.46 når jeg tømte meg på s/l 4.85 her om dagen. Jeg håper å kunne komme inn på 3 tallet igjen. Men det er meg og du må velge selv hva du gjør. Aldri galt å sikre gevinst. Om server problemet ikke er fikset snart tror jeg kursen vil korrigere ned uansett. Jeg vurderer om kursen er så lav som jeg ønsker, å faktisk avvente om servere fortsatt er et problem.

1 Like

Jeg har et høyere snitt og tenker ikke å selge selv om jeg sitter i minus nå. Jeg tenker at aksjen skal opp på sikt.

Omtrent samme snitt som deg @Zycko og sitter egentlig å lurer på det samme… burde jo solgt når den var på 5,60-5,80, men er veldig lett å være etterpåklok :thinking:

3 Likes

Den dagen de slapp nyheten om at utviklingskostnaden var betalt, tenkte jeg at “nå går kursen rett til 6 tallet”. Flere som gikk på den smellen der?

6 Likes

Jeg tenker litt 25øre kjøp nå da det er så volatilt. Faller den i morgen så kjøper jeg litt rundt 4.50, så 4.25 og dobler under 4 hvis så skule skje. Så eventuelt bare vente.

1 Like

Nja; jag tänkte att den skulle lite upp. Men fakta var ju i princip redan ute på marknaden när de kom med nyheten. Steamspy låg något lågt men ändå nära de 320’ som funcom rapporterade. Jag tyckte den gick lite väl starkt i starten, men det korrigerades ju ut på dagen

1 Like

Kjipt å ha vært i konferanse i hele dag og ikke ha tilgang til børsen. Har ikke hatt sjanse til å følge med på kursen, men har fått lest et par innlegg på chatten. En kurs på 4,57 tilsvarer vel mcap på i overkant av 1,1milliard, da uten hensyn til en konvertering av gjelden til Jebsen (med konvertering havner vel mcap på 1,5milliarder). Hvor mange CE salg prises aksjen til nå (med og uten konvertering)?

Ser forøvrig at Pewdipie har lagt ut video hvor han spiller Conan. Videoen har på én time blitt sett 300k ganger. Har ikke sett den, men tittelen sier jo litt “GOOD GAME”.

4 Likes

Hegnar fornekter seg ikke…

3 Likes

De er så jævlige… Funcom opp 100% på én uke, ingen nyheter… Funcom ned 13%, “Krise, nå krakker den”(Så kan vi kjøpe oss billige Funcom-aksjer).

1 Like

Åsen kan jeg se hvor mange som spiler Exile nå ?

Fyfan vilket skämt. Nu glömmer vi den här dagen och hoppas på en liten uppåtrekyl i morgon.

Se på Harold, han är lugn :wink: (Ersätt 401K med Funcom)

3 Likes

Du kan följa det här, den uppdateras i princip i realtid.

34,146 just nu.

syns ikke det er så dårlig jeg… :wink:
av 300k solgte spill sitter 34 tusen svette nerder og nerder ! :stuck_out_tongue:

1 Like

En fråga, ser det alltid ut såhär på hegnar-forumet? :joy: Känns som att typ 8 av 10 trådar är om Funcom.
http://forum.hegnar.no/ticker.asp?ticker=FUNCOM

Fan så mycket skräp det skrivs där. Vissa signaturer verkar ha det som ett personligt mål att bara hitta på lögner och sånt.

4 Likes

Jeg gidder ikke lenger lese Funcom trådene på ho, bare noen andre aksjer som ikke diskuteres her.

7 Likes

Det er en kjedelig trend nå, lavere topper. De må få på plass servere nå

2 Likes

Hegnar er et søppelforum hvor det hausses og baisses over en lav sko. Det er langt mellom de seriøse innleggene og de drukner som oftest i flaming. Hvilke svenske forum anbefaler du?