Mye. Veldig mye.
Lite alt for lite
150k
189.000 stk
52400 stk her
Jeg har 0 nå, men kommer jo inn igjen en gang i løpet av uka. Ser nok ganske raskt om jeg fikk rett med at vi skal litt ned eller helt feil. Mange aksjer som har byttet hender de siste to børsdagene, så er fullt mulig at jeg tar feil og at 2.40 blir støtte i stedet for motstand neste uke. Helt realistisk tror jeg sjansen for oppgang på mandag fra 2.50 er ca 30% og sjansen for nedgang til 2.30 er 50%(2.20 30%). Samtidig tror jeg at når kursen først treffer 2.50 eller 2.30 vil det kunne utløse rally i hver sin retning. Det er grunnen min for å ha 0 nå, har vært med på for mange nedturer etter kjappe oppturer til å ville gjøre det igjen med Funcom. 2.40 er allerede 25 øre over mitt kursmål, så jeg er happy jeg
Jeg sitter for tiden med 200 000 ca. Solgte meg ned litt på 2.37 da @anon91440261 solgte. Jeg kommer til å beholde resten over release, med forbehold. Tror det er lurt å følge med fremover. Det er lurt å være “pragmatisk” i en aksje som Funcom
Jeg solgte halvparten på 2.42, som tilsvarer like mye kapital som jeg gikk inn i Funcom med.
Jeg solgte mine 25000 aksjer på 2.395. Håper på at det vil gå litt ned de nermeste dager slik at jeg kan få råd til litt flere aksjer ved neste inngang. Er bare en liten småsparer, men ikke taxisjofør:)
Vi tenker helt likt! Har også brent meg på slike voldsomme oppganger før. 2.40 var 20 øre over mitt kursmål så jeg er også fornøyd
Sitter med mine 50 k enda og følger med helt fra Malaysia nå. Utrolig spennende utvikling, mulig jeg selger ut på mandag ellers venter jeg til nærmere lansering… Litt sulten på å se tre tallet:)
Gratulerer til alle som har sikret gevinst, det å sikre gevinst i markedet, er self aldri feil, og det er også en god styrke den enkelte har, å evne p sikre i en stigende aksjer.
Dei som aldri eller sjeldent lykkes, er dei som hele tiden skal ha ett øre mer, og det vil man for hvert øre den stiger, før den plutselig faller, og da faller den gjerne så raskt at man ikke lenger kommer seg ut med en så stor gevinst man kunne ha hatt.
Mangen av dei som ikke solgte tilnærmet topper, selger gjerne ut i bunner for så å kjøpe igjen på tur opp, og dermed gå glipp av mangen kroner, sånn var det vertfall for min del i starten, og eg er sikker på at flere med meg har vert ute for det samme.
Som sagt, det er smart å sikre, og gratulasjoner felles ut til alle som det har gjort, selv føler eg at Funcom er inne i en periode der det kan være smart å holde seg godt fast, prøve å ri av stormene og sitte gjennom til triggere konmer.
Mangen har tradet seg bort i oppganger ( da mener ikke dei gode traderene her på forumet) noen ganger må man bare sitte rolig i skuta, så man ikke faller over bord før palmene i middelhavet er i sikte.
Mine første aksjer ever, 29300 stk. kjøpte på 1,63. (fekk lønn den dagen, ville kjøpe på 1,52… )
Får vi kanskje se Q4 rapporten fredag 27 jan, før release av CE? De slapp den 29 jan i 2015
Heihei. Ny på forumet her Valgte å melde meg inn da det virker noe mer saklig her enn hvisse andre plasser. Pr nå kun interessert i denne tråden og har fulgt den så å si daglig siden oktober 16 så da kunne jeg vel like godt melde meg inn
Velkommen skal du være
Først, er det lov å nevne andre forum her?
Noen sier RSI er skyhøy? Min sier 81, som såvidt er under hva den var under forrige rykk? Hvilke program/intillinger bruker dere som ser den helt opp i 90?
Hvem sier 90?
Top 10 INSANE Survival Games Of 2017 | BUILD & CRAFT
800k sett det
Beklager, rota litt her; ingen.
Hva tenker folk om prising typ p/e her? Spillselskaper handler ofte svært høyt, som egt er logisk nok ettersom inntektene ofte kommer i bolker. Men starbreeze handler ifølge Nordnet på hele p/e 120. Hva gjør at man er villig til å betale så vannvittig mye? Hvor høy p/e tror dere funcom kkan gå til ved en suksess med Exiles? (500 000+ solgte)