For de som eide aksjer på det tidspunktet ja. For å se om Funcom kan lage spill som selger, ikke så interessant. Hvis de har kuttet kostnadssiden, så er det kanskje mer interessant å se på salget av de tidligere spillene? Det er ihvertfall sånn jeg tenker.
Si det til Disney og Star Wars
Det var bare en tanke. Også har jeg aldri vært interessert i Conan selv.
Joda, man kan vel muligens se sånn på det, det er jo individuelt, såklart. Men tror de færreste ser tilbake på AoC som en suksess på noen som helst måte.
Även om alla har lite olika åsikter här så är det ändå en jävligt bra och seriös diskussion hela tiden, skönt!
Satt nyss och läste den här tråden (fråga mig inte varför, tappar tron på mänskligheten)
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2366461
Haha herregud…
Ikke rare tallene på twitch for tiden, 6k viewers…
Ark har 4k viewers.
King of the Kill har 41k…
Edit; Views pr stream ratio er i hvertfall høyere på CE/ARK, da CE har rett over 300 streams og ark 350
Da har dama testet CE og likte det godt. Hun har tidligere spilt Minecraft, Rust, Subnautica, Stranded deep, osv.
Det som irriterte henne mest var inventory/recipie systemet. Også var ai-en på dyra rimelig ræva. Også satte hun seg lett fast i div ting i terrenget. Spilte på en lokal server, så null problemer med rubberbanding etc
Potensiale med alle biomes og finpuss er enorm. Gleder meg til mer info.
Det er bra nok til at hun sa hun gledet seg til å spille mer i kveld. Skal bare få unna et par mil på ski først.
Det hadde hun sikkert ikke sagt om LMO? God tur!
Kjæresten fikk ring til morsdagen, jeg hadde bestemt meg for at suksess med Funcom skulle resultere i frieri, og jeg må holde det jeg lover. Svaret ble ja, nå satser jeg på ny jobb til uka, og at Funcom betaler for bryllup og bryllupsreisen ila 2017, ser på det som en selvfølgelighet
Gratulerer! Husk å ta skilsmisse med Funcom på rette tidspunkt også, så ikke du ender opp som gift med Funcom og en brutt forlovelse
Gratulerer paddy!
Jag skulle tagit pengarna och dratt! Grattis Paddy80
Nå ser jeg det begynner å komme mods, det er en bra ting.
Det betyr at brukerne kan rette på irriterende ting mens utviklerne jobber med de store tingene.
Makes power attacks great again, brings weak weapons up to par, lowers weight of arrows.
Denne f.eks retter på combat aspekter som mange har klaget på.
Kan Funcom velge å integrere dette med grunnspillet?
Nja, men de kan kopiere den