Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Heldigvis hadde jeg sikret meg litt i kistene fra før :wink:

MSI kjøper mer og mer:)

15 Likes

Blir nok bra til slutt ja :wink:

1 Like

Beste! Haha

Noen kjøpte pcib på 44 en uke før den var i typ 12

3 Likes

hehe… tja… mulig jeg er dårlig spiller men ble ikke så lett å sette opp en stige rett vei uten visual aid :slight_smile: og det er ikke gøy for nye spillere når de dør fordi de ikke kan fylle vann.

Ser jeg burde lagt inn linkene til reddit i den første posten!

Klart det alltid kommer til å være bugs men når det kommer nye bugs så er det dem folk henger seg opp i.
(Jeg vet dette alt for godt i.o.m. at jeg jobber som utvikler :slight_smile: )

Helt enig i at det er nye bugs de henger seg opp i ja :slight_smile: Fra det lille jeg kan fra softwareutvikling i bedriftsmarkedet vil det alltid være bugs med nye versjoner, og er enig i at de vi ser er litt for store til å skulle ha kommet forbi testingen av patchen.

Haha ja stigene er noe herk når man ikke ser hvilken vei de vil plasseres.

Kanskje jeg er litt kynisk nå, men tenker at det at nye bugs blir hovedfokus kan skape en situasjon hvor kundene blir mer fornøyd når disse fikses raskt enn de ville blitt om patchen gikk gjennom feilfritt. Litt teorien om at folk må ha noe å klage på for å holde interessen oppe, og at det å gå fra missfornøyd til fornøyd føles bedre enn å være fornøyd fra start. Kanskje i overkant positivisme for Funcom sine situasjoner fra min side :P. “Finn en god vinkling :P”

https://www.twitch.tv/unrealengine

unreal diskuterer conan hvert øyeblikk

Ila ett par dager så er for honor of sniper utenfor topp 10 tror jeg, så da klatrer kanskje CE igjen

Conan Exiles Mod Editor #ue4 #gamedev #unrealengine #animation

2 Likes

Automatisk avspilling :open_mouth:

Ser ut som att antalet “owners” går ner, har folk börjat refundera spelet?

1 Like

Klarer ikke helt å gi slipp :blush:

4 Likes

I kommentarfeltet her bekrefter steamspy at owners-tallene er feil pga at serveren gikk ned.

2 Likes

[

8 Likes

Tro om det blir update når de får fikset dette med en rekyl av antall eiere ! :slight_smile: :airplane:

3 Likes

Kom mig in igen på 3,83. Nu får det gärna komma positiva nyheter :wink:

1 Like

Kjenner at hypemusklen begynner å komme tilbake litt med slike bekreftelser fra Steam Spy :slight_smile:

3 Likes