Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ok. Evigheter siden jeg spilte spillet sist. Har det blitt noe bedre med årene?

:grin:

5 Likes

Har AO mange spillere nå til dags?

ca 42… .:stuck_out_tongue:

De har et lite fast community.

3 Likes

En del gode ting har skjedd ja, ny exp i RK og byer er i instance. Trading systemet er forbedret, trenger ikke fly til byer lengre. Ellers ble jeg litt skuffet over ny GFX engine, denne har kun oppgradert geo og ikke player models, håper de gjør noe der.

Nye items som implants og “daily” missions.

Men spillet i seg selv er jo fantastisk bra etter min mening, men største problemet er at grafikken kunne vært bedre.

Ble sykt overassket over så mange spillere online, men har nok noe med at de har merga tyske og US serverne.

1 Like

Med tanke på systemkraven så gissar jag att det är ungefär samma innehåll som i 2001. Då kan ju tom jag köra det med min gamla pc :wink:

Jeg husker å synes det var ganske underholdende da jeg spilte det sist, men mangler tålmodighet og tid til å kunne komme meg opp på et decent level.

Nå kan du kjøpte deg lvl 200 ;D

Hehe, ja. Kanskje det hadde vært noe. Bidra litt til kursoppgang og greier også. :stuck_out_tongue:

Hva skjedde plutselig nå? Nede igjen på 4,40-ish?

Lvl 200 er vel ganske fort gjort tror jeg, men AI 30 og Lvl20 Shadowlevel tar tid (research er vel lvl60, husker ikke helt)

Pas solgte 2 mill askjer :slight_smile:

Roboter, ass. Ødelegger mye av moroa.

YEp, nå kjøper de igjen.

Aksjen har epileptisk anfall

Aksjen har sykdommen PAS.

PAS er ofte grunnen til at den stiger, oppturen fra 3,9 til 4,41 var pas sin feil.

Pokker ta PAS, ass. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Alle vet/bør vite hvordan PAS herjer i funcom. Kjøpe når de kjøper,selge når de selger. Det blir en god spiral ut av det.

3 Likes

Kjøper PAS gjennom andre aktører?