Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Gjelder bare å følge ledesauen?

1 Like

PAS er PAS, men folk som bruker PAS bruker også andre aktører.

1 Like

Følge pas som selger til pas eller pas som kjøper fra pas🤔

1 Like

pasception

Virket som PAS gjorde at forsøk på å ta livet av momentet til oppgangen pga AO nyheten.
Et tegn på at der er utestående mer short de vil prøve å ro inn? Sliter med å se så mange andre måter det er ønskelig å stoppe oppgangsmomenter. Men kansje for tynn handel i den oppgangen til at det hadde mye betydning?

PAS var hele oppgangen, de kjøpte opp aksjen igår. Og idag brukte de meldingen til å selge.

uten pas hadde nok kursen vært 4,1 idag.

1 Like

Husker PAS som tok aksjen ned fra 5.83 også(de traff vel ikke akkurat toppen, men de solgte millioner av aksjer for å få den under 5-ern), så vet ikke det du. Og ja de var med i oppgang til den høyden også. Men med/uten PAS teorien tror jeg ikke du har rett i selv om du uttaler deg slik.

1 Like

Flere av oppgangene blant annet den fra 2kr og noe var i stor grad tradere i pas sin fortjeneste. Ved at de kjøpte MYE aksjer. Igår endte Pas med 2 milll askjer i nettokjøp. de dumpet ut 800k i slutttimen men satt med ca 2mill over natten. De røk ut idag når aksjen nådde 4,65.

Man kan like det eller ikke like det. Men faktum er at tradere er veldig fint til å sette fart på aksjen. Det viktige er jo å ikke bli fartsblind å kjøpe på topp.

3 Likes

Godt sagt! =] Tror det er på tide å prøve AO for min del, husker jeg så på andre som spilte det i ‘hine hårde daga’, men kom aldri så langt selv.

1 Like

Mitt tips, få deg innsidermedlemskap her på forumet. er veldig mange som tracker de ulike husene og idag hadde vi stålkontroll på PAS. og salgene dems. Hjelper litt å holde hodet kaldt selv om man vil kjøpe når man ser at PAS skal ut med 2mill aksjer.

2 Likes

Tradet litt i Funcom selv i dag, er 5% i + på realisert på Funcom beholdningen i dag isolert(setter opp svingings forbehold pga hvordan aksjen beveger seg, stop-win om du vil), samt fått inngang med alt igjen. Dette av handler satt opp før 0900 i mårrest siden jeg har vært opptatt i dag :wink: Dette uten å betale for å være medlem her, og jeg deler informasjon her uten å føle behov for å ta betalt for det. Selv om jeg forstår behov for inntjening til en slik side og ikke syns det er galt, så har jeg ikke begynt å betale annet enn kurtasje for min aksjeaktivitet(hobby selv om jeg må skatte av det).

Reagerte bare på det som fremstår som en kvelt oppgang i aksjen på en liten god nyhet som har vært ventet. =] Hadde ikke kommet inn igjen så bra uten denne nedgangen, men har vel fulgt aksjen så lenge at jeg syns det er synd jeg kan profitere på å forvente slikt fra markedet.

Ser ut som at det ikke bare er NAV traderne, (slik som @Kronn) med SKN konto, som får sponsing fra staten. Legg merke til denne oversikten der vår gode venn Jebsen får Enøk støtte… :slight_smile:

3 Likes

Haha, spydig eller bare morsom ? :wink:
Eg og Jebsen sitter ilag å fyller ut meldekort, 1 gang i måneden, han er mer flau enn meg :see_no_evil:

6 Likes

Jeg satt på nav i et møte etter jeg kom hjem fra studier 5 år i australia. Det var så grusomt at jeg aldri noen gang vil sette min fot der igjen. Skjønner ikke hvordan folk kan bli gående der frivillig

4 Likes

Eg kan forsikre deg om at eg er i 100% jobb :+1:

1 Like

Ja jøss, tenkte ikke på det. Tipper du er brannmann på fritiden også :wink:

4 Likes

Jobber som iskremtester på kveldene, og gledesgutt i helgene :yum:

7 Likes

Tviler ikke ett sekund! :joy::+1:

1 Like

En på shareville som hadde sendt mail og spurt om de kom til å si noe om salgstallene for CE under presentasjonen:

Vet ikke hvor mye man kan legge i det svaret der da, men legger det ut her likevel :slight_smile: Hvis han spurte direkte om salgstall og Schreiner starter mailen med “Yes”, så er det vel naturlig å vente seg at de gjør det?

9 Likes

Vi passerte nettopp 500k i @koe sitt steam-review-estimat. (8335*60=500100)
Så blir spennende å se på Mandag om dette er noelunde rett :slight_smile:

2 Likes