Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

8 Likes

Da får vi noe å vente på :slight_smile: Det er flott, håper de har noe nytt om magic systemet/siege updaten ^^

Siden salget er fallende nå skal du kjøpe. Når spillet topper listene igjen kommer gevinstsikring. Det vil være ca 7-8 perioder stigende og med fallende salg. Du bør altså gjøre det motsatte av hva man skulle tro man burde gjøre. Hvis du vil at kontoen din skal vokse da. Alternativet er å sitte i ro over tid og bare selge en eller annen gang når det står mye + på kontoen

10 Likes

Tipper vi får se en video i neste uke, ang hva som står på planen frammover :slight_smile: De skal vise det i Closed Demos nå og de har jo sakt vi skal få vite neste uke… Så jeg tipper… Trommevirvel… Fet film med katapulter og mounts :sunglasses:

2 Likes

Tror jeg også. Tipper det er NDA og at alle medier slipper info samtidig… kjøre poll på hvilken dag? :wink:

1 Like

Håper på små fine videoer til hver nye update :slight_smile: Funcom kanalen begynner å bli stor nok til å kunne få god reach med trailers fra sin egen kanal.

Savner en børsmelding av at en stor aktør har solgt seg ned i går

Det kan være en short og Jebsen som har lånt ut aksjer til dette. Hvis så, dette skulle jo være med i short-registret, mulig funcom ikke er med der?

De kommer seg unna shortregisteret hvis de låner ut internt innenfor alle disse NOM-kontiene. (hvis det er flere eiere registrert på NOM-kontoen). De kan låne ut internt, og deretter flytte over til en annen konto.

1 Like

Aktøren kjøpte aksjer igår med meglerhus a, de ble så solgt med meglerhus b.

Ingen grunn til at noe meldes

2 Likes

Spekulasjon. Svaret får vi fredag. Eller aldri. Teorier bør merkes som det.

1 Like

6 Likes

Må huske å lukke den også, hvis ikke kan det bli fristende å sjekke hvordan det går oppi der

1 Like

Aldri bli forelsket i en aksje :wink:

En langsiktig posisjon er ikke noe annet enn en mislykket trade? :slight_smile:

6 Likes

Ser ikke så ekstremt dystert på det akkurat, er bare -15%. ser fortsatt greit ut på porteføljegrafen :wink:

Hehe! Det kan man jo også si :slight_smile:
Det løser seg på sikt, det vet jo alle :money_mouth:
Så lenge jeg er i pluss og kan selge med god gevinst før september er jeg fornøyd :grinning:

2 Likes

Jo oftere man reinvesterer i en aksje man allerede har god gevinst på, jo større sjanse er det å tape gevinsten igjen.

3 Likes

“You shouldn’t own common stocks if a 50% decrease in their value in a short period of time would cause you acute distress.” :grin:

8 Likes

Det skulle ikke ha vært lov å kjøpe funcom som nybegynner… Siv Jensen må komme på banen :cry:

12 Likes

Fundamentalt er caset funcom godt, men dette er en traderfavoritt med alt det innebærer. En del vil nok selge/selger nå for å eventuelt komme tilbake før CE kommer på konsoll. Men det er en kalkulert risiko. Kommer det flere megleranalyser f.eks. som viser oppsiden her eller større fisker som kan bruke kalkulatoren og som ser funcom 2.0 der i det fjerne, kan det fort snu.