Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Apropo “lommerusk”, CE har nå “kjøp server” knapp ingame med funcom sin affiliate kode. dvs Funcom vil tjene penger pr. server solgt. Vanligvis vil en gameserver kunde kunne gi funcom en flat payout på 20-30USD eller 10-20% lifetime. Blir neppe store penger av dette men et veldig smart trekk :slight_smile:

8 Likes

Glad jeg gikk ut på åpning, leter etter ny inngang…har satt 3,19…er det for grådig eller holder 3,30?

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

2 Likes

Da var jeg inne igjen​:blush: Så får vi håpe denne traff bedre​:moneybag::moneybag:

2 Likes

Kjøpte meg inn med 10k til 3,20

2 Likes

Krysser alt jeg har for at vi traff😊 Denne aksjen er ren gambling😂

2 Likes

Vel, det skal jo egentlig ikke være det nå. Før launch ja, ingen kan vite hvordan et spill treffer selv om en kan gjøre kvalifiserte gjetninger. Men nå derimot…

1 Like

Ser en Squeellikeapig candlestic bygger seg opp, når FBI linja treffer CIA, så treffer den SMA fakenews halsgrop under venstre testikkel. Da se man for en reverse cowgirl formasjon med påfølgende rudskog (unnskyld litt dårlig ordvalg) rallygraf.

2 Likes

Litt til nå så har jeg 50k i dag. vil være inne med så mye som mulig før nyhetene på mandag fra messen.

1 Like

Hvilke nyheter forventes egentlig?

Ja 2 mill i short, som de må dekke inn igjen på et gitt tidspunkt… :slight_smile:

2 Likes

Ikkje nødvendigvis børsmeldte, men nyhtere om fremtidige oppdateringer og planer for spillet.

1 Like

De skal ikke få en dritt av meg :smiley:

1 Like

Usikker på hvor mye den vil stige på det. Er PAS og et par andre som styrer kursen her. Fundamentalt så skulle vi vært i nærheten av 5 kroner og ikke 3.

Kan vi vite det sikkert? Int nettosolgte 5ish mill? og handla inn 3 ish her om dagen?
Kan det være at shorten er dekka og at dei velger å ikkej laste inn over det?
IDK :slight_smile:

Kan være de har dekket det inn, men da må de jo melde ifra om det også.

Ikke noe kursdrivende informasjon i utganspunktet da.
Kostbart å gripe etter halmstrå. Ikke for å baisse, men tror litt sundt bondevett kan lønne seg i Funcom

1 Like

Er vel ikke PAS som styrer kursen med tanke på at de kjøpte mange millioner aksjer på over 4 rett før det falt og nå selger på 3,20?

Det var vel sannsynlig at pas og int var samme aktør? Den ene kjøpte tilsvarende aksjer som den andre solgte. Dagen etter gjorde de motsatt. Har det vært noe sånn handel i dag? Har int handlet noe? Har ikke helt oversikt. Sitter på lab med skbn trader på mobil

Er blitt Funcom eier igjen idag, men foreløpig under 10k og til snitt 3,22, plukker nedover men i små porsjoner

4 Likes